Είναι φυσικό να προσπαθείς να κατανοήσεις τον άνθρωπο που έχεις απέναντί σου, και αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τους σερβιτόρους. Αυτοί, λόγω της καθημερινής τους επαφής με πολλούς πελάτες, αναπτύσσουν ικανότητες που τους βοηθούν να «διαβάζουν» τους άλλους.
Οι σερβιτόροι είναι εκπαιδευμένοι στα κοινωνικά skills και παρατηρούν διάφορες λεπτομέρειες από τη στιγμή που θα καθίσεις στο τραπέζι. Ένα από τα πρώτα πράγματα που προσέχουν μπορεί να είναι εντελώς απρόσμενο, όπως η στάση του σώματος σου ή η προσοχή σου.
Για παράδειγμα, ορισμένοι πελάτες ενδέχεται να κρατούν το κινητό τους με την οθόνη στραμμένη προς τα κάτω, δείχνοντας έτσι ότι είναι προσηλωμένοι στη συζήτηση και στην εμπειρία του γεύματος. Ωστόσο, υπάρχουν και αυτοί που κρατούν το κινητό στο ένα χέρι καθ’ όλη τη διάρκεια του δείπνου, είτε φωτογραφίζοντας το φαγητό είτε απλά περιηγούμενοι στο διαδίκτυο.
Αυτό που ανησυχεί τους σερβιτόρους είναι αν οι πελάτες απολαμβάνουν πραγματικά την εμπειρία του φαγητού έξω. Ιδιαίτερα, αναρωτιούνται αν αυτοί που τρώνε δίπλα τους απολαμβάνουν την παρέα και τη στιγμή, ή αν είναι απλώς απορροφημένοι από τις οθόνες τους.