Ο Τομ Χόλαντ, 28 ετών, έχει στραφεί στα μη αλκοολούχα ποτά, έχοντας σταματήσει την κατανάλωση αλκοόλ από τον Ιανουάριο του 2022. Η απόφαση αυτή προήλθε από την συμμετοχή του στο “Dry January”, μια πρωτοβουλία δημόσιας υγείας που ξεκίνησε το 2013 από την φιλανθρωπική οργάνωση Alcohol Change UK, με στόχο να ενθαρρύνει τους Βρετανούς να αποφύγουν το αλκοόλ για τις πρώτες 31 ημέρες του χρόνου. Ο Χόλαντ, μιλώντας στο Forbes, παραδέχθηκε ότι η αποχή από το αλκοόλ τον Ιανουάριο ήταν μια δύσκολη πρόκληση, αλλά κατάφερε να την ολοκληρώσει.
Η νηφαλιότητα και η αυτοφροντίδα
Ο ηθοποιός, γνωστός από την τελευταία ταινία Spider-Man, έχει πάντα μιλήσει ανοιχτά για την ψυχική του υγεία. Τον Αύγουστο του 2022, αποφάσισε να αποσυρθεί από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να εστιάσει στην αυτοφροντίδα του. Σημείωσε ότι οι πλατφόρμες όπως το Instagram και το Twitter τον επηρεάζουν αρνητικά, καθώς οι πληροφορίες που διαβάζει για τον εαυτό του στο διαδίκτυο επηρεάζουν την ψυχική του κατάσταση. «Έτσι αποφάσισα να κάνω ένα βήμα πίσω και να διαγράψω την εφαρμογή», δήλωσε σε βίντεο που ανάρτησε στο Instagram, όπου έχει σχεδόν 65 εκατομμύρια ακολούθους. Επέστρεψε στα social media τον Οκτώβριο, δύο μήνες αργότερα.
Η νέα του επιχειρηματική κίνηση
Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που ο Χόλαντ αναφέρεται στη νηφαλιότητά του, αλλά αυτή τη φορά το κάνει για προωθητικούς λόγους. Ο ηθοποιός μόλις λάνσαρε την Bero, μια σειρά μη αλκοολούχων μπυρών σε συνεργασία με την Imaginary Ventures. «Ως διασημότητα, σου προσφέρονται συνεχώς τέτοιες συνεργασίες, αλλά ποτέ δεν είχα βρει κάτι που να με ενθουσιάσει – μέχρι τώρα», είπε στο Forbes. Με την Bero, ο Χόλαντ επιδιώκει να προσφέρει ποιοτικά μη αλκοολούχα ποτά, κάτι που θεωρεί σπάνιο στην αγορά.
«Είχα ένα μικρό πρόβλημα με την κατανάλωση αλκοόλ, καθώς δεν μπορούσα να περιοριστώ σε μία μόνο μπύρα», παραδέχθηκε. Ωστόσο, από τη στιγμή που έγινε νηφάλιος, άρχισε να εξερευνά τον κόσμο των μη αλκοολούχων μπυρών και συνειδητοποίησε ότι υπάρχει ανάγκη για υψηλής ποιότητας προϊόντα στην αγορά. Αυτή η έλλειψη τον ενέπνευσε να ξεκινήσει αυτό το νέο εγχείρημα.
Η σειρά Bero
Η σειρά Bero περιλαμβάνει τρεις μπύρες, με την χρυσή pilsner να είναι εμπνευσμένη από την πατρίδα του Χόλαντ, το Kingston Upon Thames, και να θυμίζει τις κλασικές ευρωπαϊκές pilsner. Η Hop-forward Edge Hill Hazy IPA, που αποτίει φόρο τιμής στο σχολείο όπου μεγάλωσε ο ηθοποιός, προσφέρει γεύσεις τροπικών φρούτων. Τέλος, η μπύρα που φέρει το όνομα του σνάουζερ του Χόλαντ είναι θολή με νότες εσπεριδοειδών, βασισμένη στα κλασικά στυλ μπύρας σιταριού.
Η Bero χρηματοδοτείται από το ταμείο επιχειρηματικών κεφαλαίων Imaginary Ventures και διευθύνεται από τον Τζον Χέρμαν, ο οποίος έχει πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στον τομέα των καταναλωτικών προϊόντων.
Είμαι πολύ περήφανος που είμαι νηφάλιος σήμερα και θεωρώ ότι η Bero είναι ένα σήμα υπερηφάνειας που μπορεί να βρει τη θέση του σε κάθε ψυγείο ή μπαρ, υπογραμμίζοντας μια πλούσια και υγιή ζωή», καταλήγει ο Χόλαντ.
Πηγή: ΟΤ