Λίγο πριν την ολοκλήρωση του πρώτου μισού της τηλεοπτικής σεζόν, που αναμένεται να κλείσει γύρω στις 20 Δεκεμβρίου, τα κανάλια αξιολογούν ήδη τα κέρδη και τις ζημίες τους.
Η κατάσταση δείχνει να είναι δυσμενής για τα κανάλια, καθώς οι υπεύθυνοι προσπαθούν απεγνωσμένα να βρουν τρόπους να περιορίσουν τη «μετανάστευση» τηλεθεατών από την ελεύθερη τηλεόραση προς τις λεγόμενες «Others» πλατφόρμες.
Αν και τα προγράμματα για το δεύτερο μισό της σεζόν έχουν σχεδόν ολοκληρωθεί, οι διαθέσιμες λύσεις για την αντιμετώπιση της κατάστασης είναι περιορισμένες.
Νικολούλη VS Μουτσινά: Σημειώστε 1
Η Αγγελική Νικολούλη κέρδισε με άνεση την πρώτη Live αναμέτρηση με τον Νίκο Μουτσινά, του οποίου η νέα εκπομπή «ΝΜ Βραδιάτικα» έκανε πρεμιέρα το βράδυ της 15ης Νοεμβρίου στον Alpha.
Παρά την απουσία του για μια ολόκληρη τηλεοπτική σεζόν και το θρίλερ της καλοκαιρινής του μεταγραφής, καθώς και τις τρεις αναβολές της πρεμιέρας του, η εκπομπή του Νίκου Μουτσινά κατάφερε να καταγράψει αξιοπρεπή νούμερα τηλεθέασης.
Η αναμονή του κοινού για την επιστροφή της εκπομπής «Φως στο Τούνελ» του Mega ήταν μεγάλη, κυρίως λόγω των καταιγιστικών εξελίξεων στην υπόθεση της Αμαλιάδας.
Σύμφωνα με τα στοιχεία τηλεθέασης της Nielsen, το «Φως στο Τούνελ» κατέγραψε συνολικά 30,6%, ενώ το «ΝΜ Βραδιάτικα» σημείωσε 12,4%. Στο δυναμικό κοινό, τα ποσοστά διαμορφώθηκαν σε 29,4% για το «Φως στο Τούνελ» και 14,9% για το «ΝΜ Βραδιάτικα».
Αξιοσημείωτο είναι ότι, όταν οι εκπομπές έπαιζαν ταυτόχρονα (23:30 – 01:00), η εκπομπή έρευνας του Mega υπερείχε κατά κράτος της χιουμοριστικής εκπομπής του Alpha. Στο γενικό σύνολο, το «Φως στο Τούνελ» σημείωσε 27,2%, ενώ το «ΝΜ Βραδιάτικα» μόλις 13,5%.
Στο δυναμικό κοινό, η Αγγελική Νικολούλη κατέγραψε 27,1% έναντι 13,5% του Νίκου Μουτσινά, επιβεβαιώνοντας την κυριαρχία της στην τηλεθέαση.