Αυτή την εβδομάδα, οι τηλεοπτικοί σταθμοί παρουσιάζουν μια περίοδο πιο ήρεμων εξελίξεων, με την ενημέρωση να κυριαρχεί, ιδιαίτερα λόγω της κάλυψης των αμερικανικών εκλογών.
Το εγχείρημα αυτό είναι ιδιαίτερα δαπανηρό για όλους τους τηλεοπτικούς σταθμούς, με τον ΣΚΑΪ, το Mega και το Open να ξεχωρίζουν. Οι παρουσιάστριες των κεντρικών δελτίων ειδήσεων, Σία Κοσιώνη, Ράνια Τζίμα και Εύα Αντωνοπούλου, ταξίδεψαν στην Ουάσιγκτον με τις ομάδες τους για να καλύψουν αυτό το σημαντικό ενημερωτικό γεγονός.
Παρά το γεγονός ότι η ενημέρωση δεν προσελκύει πια υψηλά νούμερα τηλεθέασης ή εμπορικά έσοδα, παραμένει η «βιτρίνα» των τηλεοπτικών σταθμών, κάτι που οι τρεις σταθμοί θέλησαν να υπογραμμίσουν με την κάλυψη αυτή.
Διαβάστε επίσης: Σκοτεινή Δεκαετία: Πώς η Ιστορία γίνεται ελκυστική ως τηλεοπτικό προϊόν
Στον ΣΚΑΪ, η επιμονή στην ενίσχυση του ενημερωτικού προγράμματος είναι εμφανής. Καθώς πλησιάζει στην ολοκλήρωσή του το ντοκιμαντέρ του Αλέξη Παπαχελά «Σκοτεινή Δεκαετία 1964 – 1974», αν και δεν σημειώνει τα ίδια ποσοστά τηλεθέασης με την πρεμιέρα του (το επεισόδιο της 4ης Νοεμβρίου σημείωσε 6,5% στο δυναμικό κοινό και 8,7% στο σύνολο), θεωρείται σημείο αναφοράς για την ποιοτική τηλεόραση και ταιριάζει απόλυτα στη φιλοσοφία του ΣΚΑΪ.
Το ντοκιμαντέρ έχει προσελκύσει επίσης διαφημιστικές εταιρείες, οι οποίες πλέον είναι πιο επιφυλακτικές στην επιλογή της τηλεόρασης για την προώθηση των προϊόντων τους. Απομένουν δύο επεισόδια για την ολοκλήρωση του ντοκιμαντέρ, και στη συνέχεια τη σκυτάλη θα πάρουν νέα πρόσωπα της ενημέρωσης του ΣΚΑΪ με εκπομπές έρευνας.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η παρουσιάστρια του κεντρικού δελτίου ειδήσεων Σία Κοσιώνη και ο Παύλος Τσίμας έχουν ήδη συμφωνήσει να παρουσιάσουν διαδοχικά τις νέες εκπομπές έρευνας στο prime time του καναλιού.
Επιπλέον, υπάρχει η σκέψη να επανέλθει η εκπομπή «Ιστορίες», την οποία παρουσίαζαν τη σεζόν 2015 – 2016 οι Αλέξης Παπασχελάς, Σία Κοσιώνη και Παύλος Τσίμας. Παράλληλα, γίνονται προσεγγίσεις με παραγωγούς για την υποβολή ιδεών σχετικά με ντοκιμαντέρ και εκπομπές έρευνας.