Το «Vinylio», που έκανε πρεμιέρα τη Δευτέρα το βράδυ μέσω του MAKTV, δεν προκάλεσε μεγάλες εκπλήξεις, αλλά έδωσε μια σημαντική ώθηση στο μέσο όρο τηλεθέασης του δεύτερου καναλιού του ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ.
Στην εισαγωγή της νέας σεζόν, ο Αντώνης Κανάκης είχε δηλώσει: «Η κύρια επιθυμία μας είναι αυτή η νέα μορφή του VINYLIOY, αυτό το «καταφύγιο», να παραμείνει μακριά από τον ακραίο τηλεοπτικό ανταγωνισμό και τις υψηλές τηλεθεάσεις. Θέλουμε να φιλοξενηθεί σε ένα πιο «outsider» κανάλι. Για αυτό το λόγο, ζητήσαμε από τον Όμιλο ΑΝΤΕΝΝΑ να μεταφέρουμε το VINYΛΙΟ στο MAK TV, το οποίο θεωρούμε το κατάλληλο κανάλι για το όραμά μας. Φανταστείτε μία ζωντανή εκπομπή με ραδιοφωνική λογική, όπου με φιλική ατμόσφαιρα και χωρίς την ασχήμια της πολιτικής και της επικαιρότητας, θα αλληλεπιδράσουμε με εσάς τους τηλεθεατές, με επίκεντρο τη μουσική.
Αυτή η εκπομπή θα εξελίσσει συζητήσεις και θα αναβιώνει αναμνήσεις, αποτελώντας ένα καταφύγιο όχι μόνο για εμάς, αλλά ελπίζουμε και για εσάς, λίγοι ή πολλοί, που αναζητάτε μια εναλλακτική επιλογή τα βράδια. Ευχαριστούμε θερμά τον Όμιλο ΑΝΤΕΝΝΑ για την κατανόηση και τη στήριξή του στη μεταφορά του «Πειρατικού» μας VINYΛΙΟΥ.
Σύμφωνα με τα στοιχεία τηλεθέασης, τη Δευτέρα το MAKTV κατέγραψε ημερήσιο μερίδιο 2,5% στο σύνολο και 2,9% στο δυναμικό κοινό 18 – 54. Η πρεμιέρα του «VINYLIO» παρακολούθησε 132.000 τηλεθεατές, σημειώνοντας μέσο όρο 5,3% στο σύνολο και 6% στο δυναμικό κοινό 18 – 54. Ιδιαίτερα εντυπωσιακά ήταν τα ποσοστά στους άνδρες ηλικίας 15 – 24, όπου η εκπομπή κατέγραψε 15,1%. Επίσης, η γεωγραφική κατανομή της τηλεθέασης ήταν 3,7% στην Αθήνα, 9,9% στη Θεσσαλονίκη, από όπου μεταδίδεται ζωντανά η εκπομπή, και 5,3% στην υπόλοιπη Ελλάδα.
Αναμφίβολα, με αυτά τα νούμερα, τόσο το MAKTV όσο και ο Αντώνης Κανάκης είναι ικανοποιημένοι με την πορεία της εκπομπής.