15.9 C
Athens
Παρασκευή, 15 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΔιεθνήΓιατί οι Αμερικανοί απομακρύνονται από την μπύρα - Δυσκολίες στη βιομηχανία ζυθοποιίας...

Γιατί οι Αμερικανοί απομακρύνονται από την μπύρα – Δυσκολίες στη βιομηχανία ζυθοποιίας στις ΗΠΑ.

Η μικρο-ζυθοποιία είχε μεγάλη απήχηση στους καταναλωτές κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 2010, αλλά η κατάσταση έχει αλλάξει δραματικά σε λιγότερο από δέκα χρόνια.

Όπως αναφέρει το Fortune, «Ο αφρός έχει τελειώσει: Οι Αμερικανοί χάνουν το ενδιαφέρον τους για την μπύρα».

Η Anheuser-Busch InBev, η μεγαλύτερη ζυθοποιία παγκοσμίως (με μάρκες όπως η Budweiser, η Corona και η Stella Artois), προσπαθεί να αυξήσει τις πωλήσεις της στις Ηνωμένες Πολιτείες, παρόλο που έχει αντιμετωπίσει μποϊκοτάζ μετά τη συνεργασία της με τον transgender influencer Dylan Mulvaney. Ομοίως, η Heineken δεν κατάφερε να ανακάμψει από τις δυσκολίες του 2023, καθώς οι δύσκολες οικονομικές συνθήκες επηρέασαν αρνητικά τα κέρδη της.

Τόσο οι μεγάλες ζυθοποιίες όσο και οι μικρότερες επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν μια σκληρή πραγματικότητα: Ο κόσμος δεν καταναλώνει μπύρα όπως παλαιότερα.

Πέρυσι, η κατανάλωση μπύρας έφτασε στο χαμηλότερο επίπεδο των τελευταίων 20 ετών, και οι αποστολές μπύρας αναμένεται να πέσουν κάτω από τα 200 εκατομμύρια βαρέλια για πρώτη φορά από το 1999, σύμφωνα με την Beer Marketer’s Insights (BMI).

«Ήταν μια δύσκολη χρονιά για την μπύρα», δήλωσε στο CNBC ο David Steinman, αντιπρόεδρος και εκτελεστικός συντάκτης της BMI.

Η αύξηση του κόστους της μπύρας έχει επίσης… επηρεάσει τις προτιμήσεις των καταναλωτών.

Οι επιπτώσεις της πανδημίας

Τα τελευταία χρόνια έχουν αποδειχθεί πολύ δύσκολα για τη βιομηχανία της μπύρας. Η πανδημία όχι μόνο μείωσε τις πωλήσεις των ζυθοποιείων που εξαρτώνται από την προσέλευση πελατών σε μπαρ και μπυραρίες, αλλά άλλαξε και τον τρόπο που οι άνθρωποι απολαμβάνουν τη μπύρα, όπως δήλωσε ο Adam Romanow, διευθύνων σύμβουλος και ιδρυτής της Castle Island Brewing Co. στη Μασαχουσέτη.

Παλαιότερα, οι επισκέψεις ξεκινούσαν μετά τις 5 το απόγευμα. Ωστόσο, με τους περισσότερους ανθρώπους να εργάζονται από το σπίτι, η Castle Island δεν μπορεί πια να βασίζεται σε αυτούς τους καταναλωτές για να πραγματοποιήσει μεγάλες πωλήσεις.

Το κόστος

Η αύξηση της τιμής της μπύρας έχει επίσης αλλάξει τις προτιμήσεις των πελατών. Από τον Απρίλιο του 2022 έως τον Απρίλιο του 2023, η τιμή της μπύρας αυξήθηκε κατά 5,9%, σύμφωνα με τα στοιχεία του Γραφείου Εργασίας των ΗΠΑ, ενώ από το 2000 οι τιμές έχουν αυξηθεί κατά 72%.

Οι καταναλωτές μπορούν να κατηγορήσουν την πανδημία του Covid-19, η οποία προκάλεσε σοβαρές διαταραχές στις αλυσίδες εφοδιασμού, με αποτέλεσμα ελλείψεις στο διοξείδιο του άνθρακα, που είναι απαραίτητο για τον χαρακτηριστικό αφρό της μπύρας. Ορισμένοι ζυθοποιοί αναγκάστηκαν να πληρώσουν τρεις ή και τέσσερις φορές περισσότερα από το συνηθισμένο.

Επιπλέον, καθώς οι ζυθοποιίες στράφηκαν στη λιανική και τη χονδρική πώληση για να αντισταθμίσουν τις απώλειες από τις κλειστές βρύσες, διαπίστωσαν ότι οι αλουμινένιες κονσέρβες ήταν σπάνιες και άρχισαν να αγοράζουν ακριβές παλέτες όταν αυτές ήταν διαθέσιμες.

Δημογραφικές αλλαγές

Απόφοιτοι του Hult International Business School πίνουν μπύρα μετά την τελετή αποφοίτησης, Λονδίνο, Αγγλία, 29 Αυγούστου 2024. REUTERS/Kevin Coombs

Μια ειρωνεία για τη βιομηχανία της βιοτεχνικής μπύρας είναι ότι η δημογραφική ομάδα που βοήθησε στην ανάπτυξή της είναι τώρα αυτή που μειώνει την κατανάλωση. Οι Millennials έχουν μεγαλώσει και είναι πλέον ιδιοκτήτες σπιτιού και γονείς, αναλαμβάνοντας περισσότερες ευθύνες.

«Είναι πραγματικά δύσκολο να βγαίνεις έξω και να πίνεις τρεις ή τέσσερις IPA με 7% αλκοόλ και να ξυπνάς την επόμενη μέρα έτοιμος να ξεκινήσεις ξανά», δήλωσε ο Romanow. «Είναι απλώς ένας φυσικός κύκλος ζωής σε κάποιο βαθμό».

Ωστόσο, η επόμενη γενιά, που είναι στην ίδια ηλικία με τους Millennials όταν αυτοί ήταν πιο ενεργοί στην κατανάλωση μπύρας, φαίνεται να έχει λιγότερο ενδιαφέρον για το ποτό αυτό.

Η άνοδος της μπύρας χωρίς αλκοόλ

Η γενιά Z πίνει κατά μέσο όρο 20% λιγότερο από ό,τι οι Millennials στην ίδια ηλικία, με πολλούς να επικαλούνται λόγους υγείας για τη μείωση της κατανάλωσης αλκοόλ. Αυτό το κίνημα έχει οδηγήσει στην αύξηση δημοτικότητας μη αλκοολούχων μπυρών, όπως η Athletic Brewing, η οποία πρόσφατα διπλασίασε την αξία της στα 800 εκατομμύρια δολάρια.

Ακόμη και σε αθλητικές εκδηλώσεις, όπου η μπύρα ήταν παραδοσιακά πολύ δημοφιλής, οι πωλήσεις μη αλκοολούχων και χαμηλής περιεκτικότητας σε αλκοόλ μπυρών εκτοξεύτηκαν κατά 38% στα βρετανικά παντοπωλεία κατά τη διάρκεια του ποδοσφαιρικού πρωταθλήματος Euro τον Ιούνιο και τον Ιούλιο, σε σύγκριση με αύξηση μόλις 13% στην κατανάλωση μπύρας με αλκοόλ, σύμφωνα με έρευνες της Kantar.

Οι μεγάλες ζυθοποιίες προσπαθούν να προσαρμοστούν στην κατάσταση αυτή διευρύνοντας τις προσφορές τους, δημιουργώντας εναλλακτικές λύσεις χωρίς αλκοόλ, όπως η Heineken 0.0, συμβάλλοντας στην ανάπτυξη της αγοράς μη αλκοολούχων μπυρών, που έχει φτάσει σε αξία τα 22 δισεκατομμύρια δολάρια.

Πηγή: ΟΤ

Monomaxos News
Monomaxos Newshttps://monomaxos.gr
Monomaxos Ενημερωθείτε με τα τελευταία νέα, εμπεριστατωμένα άρθρα και αναλύσεις. Η αξιόπιστη πηγή σας για ποιοτικό περιεχόμενο στην Ελλάδα.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Δημοφιλέστερο