Αuπνία βρείτε τον εαυτό σας: Η τεχνıκή úπνου «4-7-8» που θα σας βοnθήσει να κοιμnθείτε σε λιγóτερο από 1 λεπτó – Monomaxos

0
18


Ύπνος σε ένα λεπτό – Συμβουλές για την υγεία: Πολλοί άνθρωποι αντιμετωπίζουν πρόβλημα, με τον ύπνο τους.

Σε περίπτωση που ανήκετε στη συγκεκριμένη κατηγορία, θα ανακουφιστείτε. Αυτό, διότι θα σταματήσετε να γυρνάτε συνεχώς πλευρό στο κρεβάτι σας και να ξεφυσάτε. Δεν θα σκέφτεστε

 Ποια είναι η διαδικασία

– Αρχικά βάλτε τη γλώσσα σας να ακουμπήσει στον ουρανίσκο σας και αφήστε την εκεί καθόλη τη διάρκεια της άσκησης.

me aytin tin techniki tha koimitheite se 1 lepto

– Αφού τοποθετήσετε τη γλώσσα στον ουρανίσκο, εκπνεύστε δυνατά από το στόμα κάνοντας έναν δυνατό «whoosh» ήχο που θα ακούγεται δυναμικά και με ένταση.

– Αφού έχετε εκπνεύσει ξεκινήστε να αναπνέετε αργά και ήρεμα από τη μύτη μετρώντας αργά μέχρι το 4.

– Όταν εισπνεύσετε, κρατήστε την αναπνοή σας μετρώντας μέχρι το 7 και στη συνέχεια εκπνεύστε και πάλι κάνοντας τον ήχο που σας είπαμε. Η εκπνοή καλό είναι να διαρκεί 8 δευτερόλεπτα και να είναι πολύ δυναμική.

me aytin tin techniki tha koimitheite se 1 lepto 1

– Συνεχίστε μετά με εισπνοή και επαναλάβετε τη διαδικασία.

Πού βοηθά, η συγκεκριμένη διαδικασία

Αυτή η μέθοδος βοηθάει την οξυγόνωση του εγκεφάλου αλλά και όλου του σώματος και φέρνει την πολυπόθητη ηρεμία. Φέρνει ισορροπία στο νευρικό σύστημα το οποίο ταράζεται πολύ σε καταστάσεις έντονου άγχους. Τέλος η συγκεκριμένη μέθοδος βοηθάει πολύ στον ύπνο, γιατί αφαιρεί το μυαλό σας από σκέψεις και προβλήματα και το επικεντρώνει στην αναπνοή.

me aytin tin techniki tha koimitheite se 1 lepto 2

Γι’ αυτόν τον λόγο συγκεντρωθείτε απόλυτα σε αυτή την άσκηση και μην επιτρέπετε στο μυαλό σας να σκέφτεται άλλα πράγματα όση ώρα κάνετε τις αναπνοές.

Προσπαθήστε να τηρήσετε τους χρόνους 4-7-8 στην εισπνοή, στο κράτημα της αναπνοής και στην εκπνοή.