Έσκασε βόμβα στην Ευρώπη: η ανακοίνωση για την Aegean και τα αεροπλάνα της

0
90

Η ελληνική αεροπορική εταιρεία Aegean Airlines είναι και πάλι απασχολημένη με ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες. Τι αναφέρει η νέα ανακοίνωση για την πορεία της Aegean;

Ευτυχώς, η αεροπορική εταιρεία κάνει κάτι καλό στην Ευρώπη καθώς κατάφερε για άλλη μια φορά να κερδίσει ένα βραβείο, με την Aegean να αναδεικνύεται ως η «Καλύτερη Περιφερειακή Αεροπορική Εταιρεία της Ευρώπης» στα Skytrax World Airline Awards 2024.

Όχι μόνο δεν είναι η πρώτη χρονιά που κερδίζει αυτό το βραβείο, αλλά είναι η 13η συνεχόμενη χρονιά και η 14η συνολικά στα 25 χρόνια λειτουργίας της από τη Skytrax, τον Διεθνή Οργανισμό Αξιολόγησης Αεροπορικών Εταιρειών.

Και επιπλέον, κατέκτησε επίσης τη 2η θέση στην κατάταξη της «Καλύτερης περιφερειακής αεροπορικής εταιρείας στον κόσμο» και την 3η θέση στην κατάταξη της «Καλύτερης αεροπορικής εταιρείας στη νότια Ευρώπη».

Ο Δημήτρης Γερογιάννης, Διευθύνων Σύμβουλος της AEGEAN, δήλωσε: «Καθώς κλείνουμε φέτος 25 χρόνια δραστηριότητας της εταιρείας μας, είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που κερδίσαμε για άλλη μια φορά τον τίτλο της «Καλύτερης Περιφερειακής Αεροπορικής Εταιρείας στην Ευρώπη» στα Skytrax World. Airline Awards 2024. Αυτή η διάκριση από την AEGEAN σε αυτή την κατηγορία για 13η συνεχή χρονιά και 14η συνολικά, αποτελεί για εμάς απόδειξη της συνεχούς προσπάθειας και αφοσίωσης των ανθρώπων μας και, πιστεύουμε, ένα ακόμη σημαντικό επίτευγμα σε έναν κλάδο τόσο ανταγωνιστικό και προκλητικό όσο οι αεροπορικές μεταφορές». Καθώς γιορτάζουμε τα 25 χρόνια λειτουργίας μας, είμαστε ακόμη πιο αποφασισμένοι να ενισχύσουμε περαιτέρω τις υπηρεσίες μας και να συνεχίσουμε να προσφέρουμε στους επιβάτες μας υψηλής ποιότητας υπηρεσίες και φιλοξενία Ευχαριστούμε όλους τους επιβάτες και τους ανθρώπους που κατέστησαν δυνατή αυτή την επιτυχία.»

Σχολιάζοντας το βραβείο της AEGEAN, ο Edward Plaisted, Διευθύνων Σύμβουλος της Skytrax, δήλωσε: «Συγχαρητήρια στην AEGEAN που αναδείχθηκε «Καλύτερη Περιφερειακή Αεροπορική Εταιρεία» στα Skytrax World Airline Awards 2024. Αυτή είναι η 14η αναγνώρισή της σε αυτή την κατηγορία συνολικά. , και η 13η συνεχόμενη τα αντίστοιχα χρόνια, και αυτό είναι ένα πραγματικά αξιοσημείωτο επίτευγμα για μια αεροπορική εταιρεία σε αυτήν την πολύ ανταγωνιστική περιοχή στην οποία δραστηριοποιείται».

Η ελληνική αεροπορική εταιρεία Aegean έκανε ένα ακόμη βήμα προς την πολυτέλεια αυτό το καλοκαίρι.

Αυτή τη φορά, η Aegean πραγματοποίησε μια μεγάλη επένδυση στην Κύπρο και συγκεκριμένα στο αεροδρόμιο «Γλαύκος Κληρίδης» στη Λάρνακα, όπου δημιούργησε ένα εντυπωσιακό νέο business lounge για τους επιβάτες πριν αναχωρήσει με ένα από τα αεροπλάνα της επιτυχημένης ελληνικής εταιρείας.

Το νέο Aegean Business Lounge βρίσκεται δίπλα στις πύλες επιβίβασης. Έχει πολύ φυσικό φως και έχει καθαρή θέα στην πίστα.

Ήδη άνοιξε τις πόρτες του και υποδέχεται τους επιβάτες της εταιρείας σε έναν διαφορετικό, αισθητά διαφοροποιημένο και νέο χώρο, με υψηλή αισθητική και άνεση, βελτιώνοντας την ταξιδιωτική εμπειρία.

Σε μια νέα προνομιακή τοποθεσία με άμεση πρόσβαση στις πύλες αναχωρήσεων, καθώς βρίσκεται στην καρδιά του χώρου αναχωρήσεων, άπλετο φυσικό φως και ανεμπόδιστη θέα στον διάδρομο του αεροδρομίου, βρίσκεται το νέο AEGEAN Business Lounge στη Λάρνακα, συνολικής επιφάνειας ​​345 τετραγωνικά μέτρα, υπόσχεται να προσφέρει μια μοναδική εμπειρία εξυπηρέτησης, απόλυτα εναρμονισμένη με τη σταθερή υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει η AEGEAN. Εμπνευσμένο από την απλή και παραδοσιακή μεσογειακή αρχιτεκτονική, εκμεταλλεύεται το φυσικό φως και τη μοναδική θέα του αεροδρομίου, που φτάνει μέχρι τη θάλασσα, και ενσωματώνει τη νέα εταιρική εικόνα της εταιρείας στο σχεδιασμό του, φιλοδοξώντας να ικανοποιήσει τις διαφορετικές ανάγκες κάθε επιβάτη.

Το νέο AEGEAN Lounge στο Αεροδρόμιο Λάρνακας θα ενώσει τα δύο Business Lounge που λειτουργούν ήδη στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος» (το ένα στον χώρο εντός Σένγκεν και το άλλο στον χώρο εκτός Σένγκεν), καθώς και στον χώρο διακεκριμένων επιβατών. Διατίθεται στο αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης «Μακεδονία», σχεδιασμένο να προσφέρει στους επιβάτες μια ολοκληρωμένη και αξεπέραστη ταξιδιωτική εμπειρία. Ο σχεδιασμός του AEGEAN Business Lounge στη Λάρνακα πραγματοποιήθηκε για άλλη μια φορά από το διεθνούς φήμης αρχιτεκτονικό στούντιο K-Studio, αναπτύσσοντας την επιτυχημένη συνεργασία που ήδη ξεκίνησε με την εταιρεία, παρουσιάζοντας τα Lounge σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη τα προηγούμενα χρόνια.

Για την AEGEAN, που φέτος γιορτάζει 25 χρόνια δραστηριότητας, η Κύπρος βρίσκεται πάντα στο επίκεντρο της δραστηριότητάς της, διασφαλίζοντας τη διασύνδεση του νησιού, τόσο μέσω απευθείας συνδέσεων τακτικών και τσάρτερ πτήσεων όσο και μέσω των κόμβων της Αθήνας, στους οποίους εξυπηρετεί μέχρι σε 7 καθημερινές πτήσεις και η Θεσσαλονίκη, με έως και 2 καθημερινές πτήσεις αντίστοιχα, έχοντας μεταφέρει περισσότερους από 12 εκατομμύρια επιβάτες όλα αυτά τα χρόνια. Το νέο σαλόνι της AEGEAN στη Λάρνακα επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας στις ανάγκες και τις υψηλές προσδοκίες του κυπριακού επιβατικού κοινού, ανανεώνοντας τη δέσμευσή της για μια σύγχρονη, ποιοτική και συνεχώς βελτιωμένη ταξιδιωτική εμπειρία.

Bombshell: «Όλες οι δωρεάν αποσκευές στα αεροπλάνα» – Τι ισχύει για την Aegean και τη Sky

Οι αεροπορικές εταιρείες δεν είναι ανίκητες όταν πρόκειται να χρεώσουν τους ταξιδιώτες για απλές υπηρεσίες όπως η μεταφορά μιας μικρής βαλίτσας.

Χιλιάδες ταξιδιώτες στην Ισπανία παραπονέθηκαν για υπερτιμήσεις σε αποσκευές, θέσεις αεροπλάνων και άλλες υπηρεσίες στον αρμόδιο φορέα και δικαιώθηκαν, ζητώντας τα χρήματά τους πίσω.

Οι προσαυξήσεις για… βασικά αυξάνουν την τιμή ενός αεροπορικού εισιτηρίου. Και δεν είναι μία αεροπορική εταιρεία που τις εφαρμόζει, αλλά πολλές.

Το ισπανικό Υπουργείο Καταναλωτών επέβαλε πρόστιμο 150 εκατομμυρίων ευρώ σε τέσσερις αεροπορικές εταιρείες – Ryanair, Vueling, EasyJet και Volotea, για χρεώσεις για χειραποσκευές, μετά από καταγγελίες που ελήφθησαν τόσο από την ίδια την Facua όσο και από άλλες ενώσεις καταναλωτών.

Το αρμόδιο υπουργείο ξεκίνησε έρευνα το καλοκαίρι του 2023 για αυτές τις τέσσερις αεροπορικές εταιρείες μετά από καταγγελίες που έλαβε, όπως αναφέρει η Facua, η μεγαλύτερη ένωση καταναλωτών στην Ισπανία.

ΑΥΤΟΣΙσχύουν επίσης πρόσθετες χρεώσεις κατά την κράτηση διπλανών θέσεων ή τη συνοδεία ανηλίκων και εξαρτώμενων προσώπων.. Ο οργανισμός διαμαρτύρεται επίσης για την έλλειψη διαφάνειας στις προσυμβατικές πληροφορίες σχετικά με την τελική τιμή, την επιβάρυνση για τις χειραποσκευές ή την αποφυγή πληρωμής μετρητών στο αεροδρόμιο για αυτές ή άλλες πρόσθετες υπηρεσίες.

Δικαίωμα προσφυγής έχουν οι εμπλεκόμενες εταιρείες, ενώ ο οργανισμός επισημαίνει ότι οι πολίτες μπορούν να διεκδικήσουν την επιστροφή ποσών που πιστεύουν ότι έχουν υπερπληρώσει.

Η Ένωση Αερογραμμών (ALA), η οποία αντιπροσωπεύει το 85% της εναέριας κυκλοφορίας στην Ισπανία, απέρριψε την απόφαση του υπουργείου. που συνεπάγεται την απαγόρευση χρέωσης για τις χειραποσκευές από ορισμένες αεροπορικές εταιρείες.

Σε ανακοίνωσή της, η ALA σημειώνει ότι αυτό θα βλάψει τους καταναλωτές «αφαιρώντας τους επιβάτες από τη δυνατότητα να νοικιάζουν ακριβώς αυτό που χρειάζονται».

Έτσι, περίπου 50 εκατομμύρια επιβάτες που δεν κουβαλούν χειραποσκευή και ταξιδεύουν με τις χειραποσκευές τους κάτω από το κάθισμα δεν θα μπορούν να πληρώσουν μόνο για βασικές υπηρεσίες, «πράγμα που θα τους αναγκάσει να συνάψουν σύμβαση για υπηρεσίες που δεν χρησιμοποιούν. .”

Ωστόσο, Η Aegean και η Sky Express δεν αντιμετωπίζουν τέτοια πρόστιμα, καθώς επιτρέπουν βαλίτσες στην καμπίνα του αεροπλάνου για φθηνά εισιτήρια.