Τι θα συμβεί – Η χαρά για τους θαυμαστές του Netflix μεταφέρεται από δημοσίευμα του Bloomberg που αναφέρει ότι η συνδρομητική υπηρεσία εξετάζεται επίσης για δωρεάν ροή στην Ευρώπη.
Αυτός Netflix είναι μια από τις ισχυρότερες υπηρεσίες ροής στον κόσμο, αλλά τα τελευταία χρόνια δεν ήταν εντελώς ρόδινα για την εταιρεία, καθώς χρειάστηκε να κάνει αρκετές αλλαγές για να παραμείνει στην κορυφή, συμπεριλαμβανομένης μιας συστηματικής προσπάθειας για την εξάλειψη των κωδικών πρόσβασης.
Δύο χρόνια μετά το ξέσπασμα της πανδημίας, η Netflix έκανε την πιο σημαντική αλλαγή, προσθέτοντας ένα πακέτο συνδρομής με βάση την προβολή διαφημίσεων.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Bloomberg, η εταιρεία θα εξέταζε το ενδεχόμενο δωρεάν πρόσβασης στις υπηρεσίες της, με ενσωμάτωση διαφημίσεων καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδικασίας, σε επιλεγμένες αγορές, κυρίως στην Ευρώπη και την Ασία.
Η εταιρεία δεν έχει λάβει ακόμη κάποια οριστική απόφαση, ενώ η όλη συζήτηση βρίσκεται σε αρχική φάση. Σε κάθε περίπτωση, αυτό δεν είναι απίθανο σενάριο, καθώς το Netflix έχει ήδη πειραματιστεί με μια δωρεάν επιλογή στην Κένυα, αν και αποφάσισε να το τερματίσει πέρυσι. Όπως και σε εκείνη την περίπτωση, υποτίθεται ότι Στο δωρεάν πρόγραμμα οι επιλογές θα είναι πιθανώς πολύ πιο περιορισμένες όσον αφορά το διαθέσιμο περιεχόμενο, σε σύγκριση με ένα κλασικό πακέτο συνδρομής..
Η διαφορά, αυτή τη φορά, είναι ότι το Netflix τώρα δεν φαίνεται να στοχεύει αναδυόμενες αγορές, αλλά χώρες όπως η Ιαπωνία και η Γερμανία. Η έκθεση θέλει την εταιρεία Αυτή η περίπτωση δεν πρέπει να εξεταστεί στις ΗΠΑ, καθώς ήδη εκμεταλλεύεται τις δυνατότητές της εκεί χάρη στα υπάρχοντα συνδρομητικά πακέτα.
Το σκεπτικό θα ήταν να προσφέρεται αυτή η δυνατότητα σε χώρες όπου το Netflix δεν έχει ακόμη φτάσει στο μέγιστο δυναμικό σε επίπεδο συνδρομητών, για λόγους που σχετίζονται με το κόστος των συνδρομών ή τη δυσκολία πληρωμών. Για παράδειγμα, εκτιμάται ότι στη Γερμανία η χρήση μετρητών εξακολουθεί να είναι αρκετά διαδεδομένη, επομένως οι πιστωτικές κάρτες δεν είναι τόσο διαδεδομένες όσο σε άλλες χώρες. Επομένως, μια δωρεάν επιλογή μπορεί να είναι πιο δελεαστική. Ταυτόχρονα, ένα δωρεάν πρόγραμμα θα μπορούσε να προσελκύσει νέους πελάτες που τελικά θα προτιμήσουν ένα κλασικό πακέτο συνδρομής επειδή εκτιμούν περισσότερο αυτό που έχει να προσφέρει το Netflix.
Όλα τα παραπάνω βρίσκονται αυτή τη στιγμή στη σφαίρα των εικασιών, αλλά σίγουρα δεν ακούγονται και τόσο τραβηγμένα. Το Netflix πιθανότατα πιστεύει ότι υπάρχει ακόμη σημαντικό περιθώριο ανάπτυξης όσον αφορά τα διαφημιστικά έσοδα, επομένως μια τέτοια εξέλιξη φαίνεται απολύτως λογική εάν η εταιρεία θέλει να μεγιστοποιήσει τα κέρδη της.