Βασικά Σημεία
- Η ενημέρωση 8.3.0 του Battlefield 2042 φέρνει αλλαγές στα οχήματα, τροποποιήσεις στη διατρητικότητα των βλημάτων και μια εορταστική εκδήλωση.
- Η ενημέρωση επικεντρώνεται στην εξισορρόπηση της μπαλαντέρ του Dozer, μειώνοντας τη ζημιά από τα βλήματα Armor Piercing.
- Η ενημέρωση βελτιώνει την προσαρμογή, την πρόοδο και τη ροή του παιχνιδιού με βελτιώσεις στα οχήματα και τα όπλα.
Η DICE ανακοίνωσε τις σημειώσεις της ενημέρωσης 8.3.0 για το Battlefield 2042. Αυτή η ενημέρωση κλείνει το 2024 με μια σειρά από τροποποιήσεις στο gameplay, διορθώσεις σφαλμάτων και αλλαγές ισορροπίας, καθώς και μια ειδική εορταστική εκδήλωση για να προσθέσει λίγη γιορτινή διάθεση στο Battlefield 2042.
Το Battlefield 2042 κυκλοφόρησε τον Νοέμβριο του 2021, αντιμετωπίζοντας κριτική για την απομάκρυνσή του από τη παραδοσιακή φόρμουλα του Battlefield και τα σημαντικά τεχνικά προβλήματα κατά την κυκλοφορία. Παρά την δύσκολη αρχή, η DICE εργάζεται συνεχώς για τη βελτίωση του παιχνιδιού μέσω τακτικών ενημερώσεων, επιδιώκοντας να καλύψει τις προσδοκίες των παικτών. Μια νέα ενημέρωση είναι καθοδόν και αν και η ακριβής ημερομηνία κυκλοφορίας δεν αναφέρθηκε στις σημειώσεις, αναμένεται να κυκλοφορήσει νωρίς τον Δεκέμβριο.
Η ενημέρωση 8.3.0 του Battlefield 2042 προσφέρει εκτενείς ενημερώσεις στα οχήματα, τα όπλα και τους μηχανισμούς του παιχνιδιού. Οι τροποποιήσεις στα οχήματα περιλαμβάνουν την ευθυγράμμιση των EMP χειροβομβίδων που εκτοξεύονται από οχήματα με τη συμπεριφορά των χειροβομβίδων που πετάγονται με το χέρι και τη βελτίωση της σύγκρουσης για το Pondhawk ώστε να αποφεύγεται η ανεπιθύμητη αιώρηση. Μια νέα δυνατότητα HUD παρέχει μια “αντιδραστική ένδειξη” στους παίκτες που βρίσκονται σε ελεύθερη πτώση από οχήματα χωρίς πιλότο, προειδοποιώντας τους να αναλάβουν τον έλεγχο πριν από την πρόσκρουση. Άλλες διορθώσεις περιλαμβάνουν την επίλυση προβλημάτων όπως οι λανθασμένοι αριθμοί ζημιάς λόγω θωράκισης και το εικονίδιο οθόνης ανάπτυξης για το CAV-Brawler που περιστρέφεται με το όχημα. Η ενημέρωση επιλύει επίσης ένα σφάλμα με το M1 Garand, όπου η κινούμενη εικόνα για την κράτηση του όπλου καθυστερούσε κατά την εναλλαγή κατά τη διάρκεια μιας σπριντ.
Η ενημέρωση δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην εξισορρόπηση της μπαλαντέρ του Dozer, ανταγωνιζόμενη τις μακροχρόνιες ανησυχίες των παικτών. Τα βλήματα Armor Piercing (AP) έχουν επανασχεδιαστεί ώστε να διεισδύουν στην ασπίδα του Dozer με μειωμένη ζημιά, η οποία ποικίλλει ανάλογα με τους τύπους όπλων στο Battlefield 2042. Για παράδειγμα, τα ελεύθερα όπλα μπορούν να προκαλέσουν έως και 45% ζημιά ανά βολή, ενώ τα τουφεκιά προκαλούν 10%. Επιπλέον, οι εκτοξευτές χειροβομβίδων AP τώρα βλάπτουν τον Dozer όταν πυροδοτούνται στην ασπίδα, και ο χρόνος ανάπτυξης της ασπίδας έχει μειωθεί σημαντικά κατά 80%. Αυτές οι αλλαγές στοχεύουν στο να κάνουν τις συναντήσεις με τον Dozer πιο διαχειρίσιμες, διατηρώντας παράλληλα τις αμυντικές ικανότητες της ασπίδας, προωθώντας τη στρατηγική αντεπίθεση.
Επιπλέον, οι ενημερώσεις βελτιώνουν την προσαρμογή, την πρόοδο και τη ροή του παιχνιδιού. Ο Portal επιτρέπει στους διαχειριστές να ενεργοποιούν εναλλαγές ομάδας μέσω μιας επιλογής μενού και προσθέτει δυνατότητες όπως “σταθμούς πυρομαχικών” για πιο ευέλικτη δημιουργία προσαρμοσμένων παιχνιδιών. Νέοι μηχανισμοί προόδου, όπως η XP αερομεταφοράς στόχων για πιλότους και η XP ανάκτησης οχημάτων, ανταμείβουν τη στρατηγική παιχνιδιού. Διορθώσεις στην πινγκ των στόχων στη λειτουργία Shutdown και βελτιώσεις στην απόδοση επανατοποθέτησης συμβάλλουν σε μια πιο ομαλή εμπειρία για τους παίκτες. Η ενημέρωση εισάγει επίσης την εκδήλωση Holiday Protocol, που περιλαμβάνει τόσο νέες όσο και επιστρεφόμενες ανταμοιβές του Battlefield 2042, προσφέροντας στους παίκτες επιπλέον κίνητρα για να εμπλακούν με αυτές τις ενημερώσεις.
Σημειώσεις Ενημέρωσης Battlefield 2042 8.3.0
Οχήματα:
- Ο Draugr εμφανίζεται πλέον μόνο στην κατηγορία προσωπικών οχημάτων.
- Οι χειροβομβίδες EMP που εκτοξεύονται από οχήματα δεν σταματούν πλέον από τα αμυντικά συστήματα, ώστε να είναι συνεπείς με τη συμπεριφορά των χειροβομβίδων EMP που πετάγονται με το χέρι.
- Ευθυγράμμιση της σύγκρουσης στο Pondhawk για να ελαχιστοποιηθεί η αιώρηση των παικτών πάνω του.
- Προστέθηκε μια αντιδραστική ένδειξη στο HUD όταν βρίσκεστε σε πτώση από αεροσκάφος χωρίς πιλότο, για να προειδοποιήσει και να ενθαρρύνει τους παίκτες να αναλάβουν τον έλεγχο του οδηγού. Πριν προσγειωθείτε, ξέρετε;
- Διορθώθηκε ένα σφάλμα όπου οι αριθμοί ζημιάς δεν έλαβαν υπόψη την θωράκιση του οχήματος, προκαλώντας τους αριθμούς να εμφανίζονται υψηλότεροι από την πραγματική ζημιά.
- Διορθώθηκε ένα σφάλμα όπου το εικονίδιο οθόνης ανάπτυξης για τη δυνατότητα “γεννήσεως με τα πόδια” του CAV-Brawler περιστρεφόταν με το όχημα.
- Διορθώθηκε ένα ζήτημα όπου η τοποθέτηση αμυντικών συστημάτων σε ένα όχημα προκαλούσε προβλήματα σύγκρουσης με ορισμένα αντικείμενα, όπως η βλάστηση. Αυτά τα φυτά πραγματικά σας κυνηγούσαν.
Όπλα:
- Διορθώθηκε ένα ζήτημα όπου η εναλλαγή στο M1 Garand κατά τη διάρκεια σπριντ είχε καθυστερημένη κίνηση για την κράτηση του όπλου.
Βλήματα Armor Piercing
Καθ’ όλη τη διάρκεια του Battlefield 2042, οι παίκτες έχουν εκφράσει ανησυχίες σχετικά με την αποτελεσματικότητα του Dozer σε σχέση με τις επιθετικές του ικανότητες σε πολλές από τις πίστες μας. Αυτή η ενημέρωση εισάγει μια ελαφριά αλλαγή στη διατρητικότητα (Armor Piercing) που επιτρέπει σε αυτές τις σφαίρες να διεισδύουν στην μπαλαντέρ του Dozer με μειωμένη ζημιά.
Η ομάδα συνεχίζει να εξετάζει την εξισορρόπηση γύρω από τον Dozer και θα αξιολογήσει περαιτέρω την ανατροφοδότηση σας μόλις αυτή η ενημέρωση έχει κυκλοφορήσει. Ωστόσο, οι πιγκουίνοι ελπίζουν τώρα ότι ο Dozer δεν θα είναι τόσο τρομακτικός την επόμενη φορά που θα τρέξετε στους διαδρόμους του Exposure.
Ακολουθούν οι αλλαγές στη διατρητικότητα (Armor Piercing) σε σχέση με την μπαλαντέρ του Dozer. Η ζημιά που εμφανίζεται είναι ποσοστό, για παράδειγμα, με τα τουφεκιά 10% της ζημιάς ανά βολή θα διεισδύσει στην μπαλαντέρ του Dozer αν χρησιμοποιείτε Armor Piercing βλήματα.
- Σκοπευτής: 45% ζημιά ανά βολή κατά την διείσδυση στην ασπίδα
- Σκοπευτής Αντι-Υλικών: 80% ζημιά ανά βολή
- Railgun Μονοβόλο: 25% ζημιά ανά βολή
- Railgun αυτόματη/συνεχής: 10% ζημιά ανά βολή
- AR: 10% ζημιά ανά βολή
- DMR: 25% ζημιά ανά βολή
- Ρεβόλβερ: 25% ζημιά ανά βολή
Επιπλέον Αλλαγές στη Διατρητικότητα & Dozer:
- Οι εκτοξευτές χειροβομβίδων AP θα προκαλούν πλέον ζημιά στον Dozer αν πυροδοτηθούν στην ασπίδα.
- Ο χρόνος ανάπτυξης της ασπίδας του Dozer έχει μειωθεί κατά 80%.
- Όλα τα βλήματα AP από όλα τα κύρια όπλα μπορούν πλέον να διεισδύσουν στην ασπίδα και να προκαλέσουν χαμηλότερη ζημιά στον Dozer.
Χαρακτήρες & Gadgets:
- Διορθώθηκε ένα σφάλμα όπου οι αριθμοί ζημιάς δεν ταίριαζαν πάντα με την πραγματική ζημιά που προκλήθηκε κατά την εκτέλεση χαμηλής ζημιάς πολλές φορές.
Portal:
- Προστέθηκε η δυνατότητα τοποθέτησης σταθμών πυρομαχικών σε Custom Conquest, TDM και FFA εμπειρίες.
- Διορθώθηκε ένα ζήτημα που θα σας επέτρεπε να πατήσετε ανάπτυξη ακόμα και όταν ήταν σε αναμονή.
- Διορθώθηκε ένα ζήτημα όπου ο προσαρμοσμένος στόχος σκορ θα μπορούσε να προκαλέσει τον υπολογιστή σκορ να είναι λανθασμένος.
- Διορθώθηκε ένα ζήτημα που προκάλεσε τους Σημείους Ανάβασης να μην έχουν τιμή για μη-2042 φατρίες.
- Προστέθηκε ένας μετασχηματιστής στο portal για τους διαχειριστές ώστε να επιτρέπουν στους παίκτες στους διακομιστές τους να αλλάζουν ομάδες μέσω του μενού “Διαφυγής” / “Παύσης”.
- Αυτή η δυνατότητα είναι προσβάσιμη μόνο όταν ο παίκτης δεν έχει αναπτυχθεί.
- Δεν υπάρχει περιορισμός στο πόσο συχνά μπορείτε να αλλάξετε ή σε ποια ομάδα για τώρα, καθώς αυτή είναι μια δυνατότητα για τους διαχειριστές να επιτρέπουν περισσότερη ελευθερία στους διακομιστές τους. Με μεγάλη δύναμη έρχεται και μεγάλη ευθύνη.
- Προστέθηκε XP αερομεταφοράς στόχων σε προσαρμοσμένα παιχνίδια.
Πρόοδος:
- Αερομεταφορά Στόχων: Εάν ένας επιβάτης αφήσει ένα αεροσκάφος και εισέλθει σε ένα αμφισβητούμενο στόχο εντός συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος μετά την αποχώρηση από το όχημα, ο πιλότος κερδίζει ένα γεγονός XP αερομεταφοράς στόχων. Αυτό το γεγονός δίνει επίσης πόντους στον πίνακα σκορ.
- Ενισχυμένα Οχήματα: Εάν μπείτε σε ένα όχημα που ανήκε προηγουμένως στους εχθρούς, κερδίζετε ένα γεγονός XP.
Λειτουργίες:
- Διορθώθηκε ένα σφάλμα όπου οι παίκτες δεν μπορούσαν να πινγκάρουν τους στόχους στη λειτουργία Shutdown.
Ροή Παιχνιδιού & Κοινωνικά:
- Μικρές βελτιώσεις στην απόδοση για την επανατοποθέτηση και τη ροή θανάτου.
- Διορθώθηκε ένα σφάλμα όπου η “Ferocity” κεφαλή για τον Blasco θα εμφανιζόταν δύο φορές στο μενού προσαρμογής κεφαλής.
- Ενημερώθηκε η περιγραφή του οχήματος Huron στην οθόνη ανάπτυξης.