Τετάρτη, 20 Μαρτίου, 2024
ΑρχικήΚύρια ΘέματαΜητέρα 29χρονου μηχανοδηγού για Τέμπη: «Ο πόνος μας είναι ίδιος με των...

Μητέρα 29χρονου μηχανοδηγού για Τέμπη: «Ο πόνος μας είναι ίδιος με των υπόλοιπων γονιών» – Monomaxos


Η μητέρα του ενός εκ των δύο μηχανοδηγών της εμπορευματικής αμαξοστοιχίας που ενεπλάκη στο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, μιλάει για τον ένα χρόνο μετά την τραγωδία, τον γιο της και τη μοιραία ημέρα.

«Οδηγούσε ο Δημήτρης [σ.σ Μασσαλής] και ήταν μαζί του ο Σπύρος Βούλγαρης. Κατέβαιναν και δεν ήξεραν απολύτως τίποτα», τονίζει η κ. Σταυρούλα Καρύδη, μιλώντας στην εκπομπή Live News του Mega.

Όπως λέει η ίδια, ο 29χρονος γιος της, είχε γυρίσει την προηγούμενη ημέρα και ειδοποιήθηκε να ανέβει ξανά στη Θεσσαλονίκη για να κατεβάσει το εμπορικό τρένο, καθώς πολλοί είχαν πάρει άδειες για το τριήμερο.

«Δεύτερη φορά “καπάκι” ανέβηκε στη Θεσσαλονίκη για να κατεβάσει το εμπορικό, χωρίς να είναι το δρομολόγιό του», είπε η ίδια, λέγοντας μεταξύ άλλων:

«Μέχρι τώρα μόνοι μας παλεύαμε με τους εφιάλτες μας. Όλο αυτό το διάστημα δεν αναφέρθηκαν καθόλου αυτά τα παιδιά».

Αναφορικά με τα ερωτηματικά που προκύπτουν για τη μεγάλη έκρηξη και για το φορτίο της εμπορικής αμαξοστοιχίας, η κ. Σταυρούλα είπε:

«Ακούω συνέχεια για το τι κουβαλούσε η εμπορευματική αμαξοστοιχία. Ήταν ένα καθ’ όλα νόμιμο τρένο και μέσα είχε δύο ανθρώπους». «Κανείς δεν θα διακινδύνευε τη ζωή του παιδιού του για μία δουλειά», λέει επίσης χαρακτηριστικά.

«Ήταν και τα δύο παιδιά με σπουδές, γνώσεις και προσόντα, που θα μπορούσαν να πάνε μπροστά τον σιδηρόδρομο. «Ο πόνος ο δικός μας είναι ο ίδιος με των υπολοίπων γονιών», λέει η μητέρα του 29χρονου μηχανοδηγού.

Η κ. Καρύδη τονίζει στη συνέχεια πως ο Δημήτρης μιλούσε για αυτόματα συστήματα στα τρένα. «Αυτήν την εκπαίδευση είχε. Μού μίλαγε για το πετάλι του νεκρού, που έπρεπε να πατάει κάθε πέντε δευτερόλεπτα για να στέλνει μήνυμα και να ακινητοποιηθεί το τρένο μόνο του στην περίπτωση που συμβεί κάτι».

Σύμφωνα με τα στοιχεία, ο γιος της δευτερόλεπτα πριν τη σύγκρουση είχε χρησιμοποιήσει το πετάλι. «Πού ήξερε ο καθένας τι δούλευε και τι όχι εκείνο το βράδυ;», αναρωτιέται.

«Αν ο γιος μου ήταν στην επιβατική αμαξοστοιχία ίσως να μπορούσε να κάνει κάτι και να προλάβει το δυστύχημα», καταλήγει.

monomaxos.gr
monomaxos.grhttp://monomaxos.gr
Ανακαλύψτε έναν κόσμο γνώσης και έμπνευσης στο Monomaxos, το ενημερωτικό μας ιστολόγιο. Εξερευνήστε συναρπαστικά άρθρα σε μια ποικιλία θεμάτων, από επιστήμη και τεχνολογία έως τρόπο ζωής και ταξίδια. Βυθιστείτε σε ενδιαφέρουσες πληροφορίες που θα σας φωτίσουν και θα σας διασκεδάσουν, με ένα μόνο κλικ.
RELATED ARTICLES

Leave a reply

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Most Popular

Recent Comments

Μητέρα 29χρονου μηχανοδηγού για Τέμπη: «Ο πόνος μας είναι ίδιος με των υπόλοιπων γονιών» – Monomaxos


Η μητέρα του ενός εκ των δύο μηχανοδηγών της εμπορευματικής αμαξοστοιχίας που ενεπλάκη στο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, μιλάει για τον ένα χρόνο μετά την τραγωδία, τον γιο της και τη μοιραία ημέρα.

«Οδηγούσε ο Δημήτρης [σ.σ Μασσαλής] και ήταν μαζί του ο Σπύρος Βούλγαρης. Κατέβαιναν και δεν ήξεραν απολύτως τίποτα», τονίζει η κ. Σταυρούλα Καρύδη, μιλώντας στην εκπομπή Live News του Mega.

Όπως λέει η ίδια, ο 29χρονος γιος της, είχε γυρίσει την προηγούμενη ημέρα και ειδοποιήθηκε να ανέβει ξανά στη Θεσσαλονίκη για να κατεβάσει το εμπορικό τρένο, καθώς πολλοί είχαν πάρει άδειες για το τριήμερο.

«Δεύτερη φορά “καπάκι” ανέβηκε στη Θεσσαλονίκη για να κατεβάσει το εμπορικό, χωρίς να είναι το δρομολόγιό του», είπε η ίδια, λέγοντας μεταξύ άλλων:

«Μέχρι τώρα μόνοι μας παλεύαμε με τους εφιάλτες μας. Όλο αυτό το διάστημα δεν αναφέρθηκαν καθόλου αυτά τα παιδιά».

Αναφορικά με τα ερωτηματικά που προκύπτουν για τη μεγάλη έκρηξη και για το φορτίο της εμπορικής αμαξοστοιχίας, η κ. Σταυρούλα είπε:

«Ακούω συνέχεια για το τι κουβαλούσε η εμπορευματική αμαξοστοιχία. Ήταν ένα καθ’ όλα νόμιμο τρένο και μέσα είχε δύο ανθρώπους». «Κανείς δεν θα διακινδύνευε τη ζωή του παιδιού του για μία δουλειά», λέει επίσης χαρακτηριστικά.

«Ήταν και τα δύο παιδιά με σπουδές, γνώσεις και προσόντα, που θα μπορούσαν να πάνε μπροστά τον σιδηρόδρομο. «Ο πόνος ο δικός μας είναι ο ίδιος με των υπολοίπων γονιών», λέει η μητέρα του 29χρονου μηχανοδηγού.

Η κ. Καρύδη τονίζει στη συνέχεια πως ο Δημήτρης μιλούσε για αυτόματα συστήματα στα τρένα. «Αυτήν την εκπαίδευση είχε. Μού μίλαγε για το πετάλι του νεκρού, που έπρεπε να πατάει κάθε πέντε δευτερόλεπτα για να στέλνει μήνυμα και να ακινητοποιηθεί το τρένο μόνο του στην περίπτωση που συμβεί κάτι».

Σύμφωνα με τα στοιχεία, ο γιος της δευτερόλεπτα πριν τη σύγκρουση είχε χρησιμοποιήσει το πετάλι. «Πού ήξερε ο καθένας τι δούλευε και τι όχι εκείνο το βράδυ;», αναρωτιέται.

«Αν ο γιος μου ήταν στην επιβατική αμαξοστοιχία ίσως να μπορούσε να κάνει κάτι και να προλάβει το δυστύχημα», καταλήγει.

monomaxos.gr
monomaxos.grhttp://monomaxos.gr
Ανακαλύψτε έναν κόσμο γνώσης και έμπνευσης στο Monomaxos, το ενημερωτικό μας ιστολόγιο. Εξερευνήστε συναρπαστικά άρθρα σε μια ποικιλία θεμάτων, από επιστήμη και τεχνολογία έως τρόπο ζωής και ταξίδια. Βυθιστείτε σε ενδιαφέρουσες πληροφορίες που θα σας φωτίσουν και θα σας διασκεδάσουν, με ένα μόνο κλικ.
RELATED ARTICLES

Leave a reply

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Most Popular

Recent Comments