Η Novibet είναι περήφανη να ανακοινώσει ότι απέσπασε δύο κορυφαία βραβεία στην ετήσια τελετή του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), η οποία διεξήχθη την Τρίτη, 10 Δεκεμβρίου 2024. Αυτές οι διακρίσεις υπογραμμίζουν τη δέσμευση της εταιρείας για την αριστεία στην εξυπηρέτηση πελατών και την υιοθέτηση καινοτόμων τεχνολογιών.
Η Novibet τιμήθηκε με τα εξής βραβεία:
● Καλύτερη Εφαρμογή της Τεχνητής Νοημοσύνης στην Εμπειρία του Πελάτη (Best Use of Artificial Intelligence in Customer Experience)
● Καλύτερος Συνδυασμός Διαύλων Εξυπηρέτησης Πελάτη (Best Omni-Channel Customer Service)
Η αναγνώριση σε αυτές τις κατηγορίες ενισχύει την προσπάθεια της Novibet να προσφέρει μια εξαιρετική εμπειρία στους πελάτες της, αξιοποιώντας προηγμένες τεχνολογίες όπως η τεχνητή νοημοσύνη και συνδυάζοντας διάφορους τρόπους επικοινωνίας για άμεση και αποτελεσματική υποστήριξη.
Η Αφροδίτη Πίνα, Διευθύντρια Επιχειρήσεων Εξυπηρέτησης Πελατών της Novibet, δήλωσε: “Αυτή η διάκριση επιβεβαιώνει τη δέσμευσή μας στην ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών. Με την τεχνητή νοημοσύνη στο επίκεντρο της καινοτομίας μας και με ένα ευρύ φάσμα διαύλων επικοινωνίας, ανταγωνιζόμαστε αποτελεσματικά τις ανάγκες τους. Πιστοί στο μότο μας “Innovation Driven, Human Focused”, στοχεύουμε στη δημιουργία εμπειριών που διασφαλίζουν εξατομικευμένη, άμεση και ουσιαστική υποστήριξη, ενισχύοντας τη σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας και αναβαθμίζοντας συνεχώς την αξία τους στην εταιρεία.”
Μέχρι σήμερα, η Novibet παραμένει η κορυφαία online gaming εταιρεία με τις περισσότερες διακρίσεις από τον θεσμό, με 11 χρυσά και 5 ασημένια βραβεία, επιβεβαιώνοντας τη συνεχή προσήλωσή της στην αναβάθμιση της εμπειρίας πελατών και την αξιοποίηση καινοτόμων ψηφιακών λύσεων.