Το σωματείο των μηχανοδηγών ζητάει την άμεση διερεύνηση του πρόσφατου συμβάντος με τα τρένα στην Πιερία, επισημαίνοντας ότι αυτό είναι το δεύτερο περιστατικό στην περιοχή του σιδηροδρομικού σταθμού «Κορινός» μέσα σε έναν χρόνο.
Σύμφωνα με την Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης, απαιτείται το πόρισμα για το συμβάν να είναι διαθέσιμο μέχρι την Πέμπτη 28/11, με ιδιαίτερη αναφορά στην έκθεση του Διαχειριστή Υποδομής ΟΣΕ.
Ο λόγος για τον οποίο η έρευνα είναι επιτακτική είναι ότι, κατά την διάρκεια του συμβάντος στις 25/11/2024, η αμαξοστοιχία 2591 είχε σταματήσει λόγω τεχνικού προβλήματος στον σταθμό Κορινός, ενώ ακολουθούσε η αμαξοστοιχία IC 57. Οι μηχανοδηγοί της IC 57 ανέφεραν ότι η ένδειξη εισόδου στον σταθμό ήταν πράσινη, αντί κόκκινης, γεγονός που θα μπορούσε να είχε οδηγήσει σε σοβαρό ατύχημα.
Προβλήματα υπήρξαν και στο παρελθόν, καθώς στις 16/12/2023, άλλη αμαξοστοιχία είχε ακινητοποιηθεί στον ίδιο σταθμό λόγω τεχνικών ζητημάτων, με την ένδειξη να είναι λανθασμένα πράσινη. Ο μηχανοδηγός τότε είχε σταματήσει την αμαξοστοιχία περιμένοντας οδηγίες από την Τηλεδιοίκηση.
Η επιστολή της ΠΕΠΕ αναφέρει τα εξής:
«Θέμα: “Αποφευχθείσα Σύγκρουση στον Σ.Σ. Κορινός”
Κύριοι,
Ζητάμε να μας παρέχετε:
- Μέχρι την Πέμπτη 28/11/2024 το πόρισμα για το συμβάν με την αμαξοστοιχία 11595 της 16/12/2023, συμπεριλαμβανομένης της έκθεσης του Διαχειριστή Υποδομής ΟΣΕ και της πλήρους καταγραφής των ενδείξεων των φωτοσημάτων στην περιοχή.
- Την άμεση διερεύνηση του συμβάντος της 25/11/2024 και την κοινοποίηση του αντίστοιχου πορίσματος.
- Γραπτή απάντηση από τη Διοίκηση του ΟΣΕ σχετικά με το αν οι ενδείξεις των ενδιάμεσων φωτοσημάτων είναι καταγεγραμμένες και ορατές από την Τηλεδιοίκηση Λάρισας.
Απαιτούμε την άμεση λήψη κανονιστικών μέτρων για την ασφάλεια της κυκλοφορίας στην περιοχή και την κοινοποίηση αυτών εγγράφως στο Σωματείο μας και σε όλους τους μηχανοδηγούς, ώστε να αποφευχθούν μελλοντικές τραγωδίες.
Με επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματός μας».