Η Teleperformance στην Ελλάδα αναδείχθηκε με τη χρυσή διάκριση στην κατηγορία «Best Home/Remote Agent Program» κατά τη διάρκεια των Global Top Ranking Performers Awards 2024, που οργανώθηκαν από τον οργανισμό Contact Center World στο Λονδίνο. Αυτή είναι η δεύτερη φορά μέσα στο 2024 που η εταιρεία κατακτά χρυσό βραβείο για την απομακρυσμένη εργασία, μετά την προηγούμενη διάκρισή της στην ίδια κατηγορία για την περιοχή EMEA, στην εκδήλωση του Contact Center World στο Άμστερνταμ.
Ο κ. Δημήτρης Καζαζάκης, Senior Manager of New Client Onboarding της Teleperformance στην Ελλάδα, παρέλαβε το βραβείο κατά τη διάρκεια του Global NEXT Generation Contact Center & CX Conference. Παρουσιάζοντας τη στρατηγική «Work-From-Anywhere» που εφαρμόζει η εταιρεία, αναφέρθηκε σε κρίσιμα στοιχεία της επιτυχίας της, όπως η αποδοτική διαχείριση των απομακρυσμένων ομάδων, η βελτιωμένη ψηφιακή εμπειρία των εργαζομένων, η συνεχής εκπαίδευση και η αξιοποίηση προηγμένων λύσεων Τεχνητής Νοημοσύνης.
Η Charlotte Foucteau, CEO της Teleperformance στην Ελλάδα, δήλωσε σχετικά: «Η αναγνώριση σε διεθνές επίπεδο, με δύο χρυσά βραβεία για την απομακρυσμένη εργασία σε καταξιωμένες διεθνείς διοργανώσεις, αποδεικνύει τα ανταγωνιστικά μας πλεονεκτήματα και ενισχύει τη θέση της Teleperformance στην Ελλάδα ως ηγέτιδα εταιρεία στον κλάδο μας. Είμαι ιδιαίτερα περήφανη για την ομάδα μας, καθώς αυτή η παγκόσμια διάκριση αναδεικνύει την αφοσίωση και το πάθος των στελεχών μας, που κάνουν την απομακρυσμένη εργασία μια θετική εμπειρία και για τους εργαζόμενους και για τους πελάτες μας. Δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να εξελίσσουμε τις πρακτικές μας για να διατηρήσουμε αυτό το υψηλό επίπεδο ποιότητας, επαγγελματισμού και αποδοτικότητας. Αυτό το βραβείο ανήκει σε κάθε μέλος της ομάδας μας και αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο στην κοινή μας πορεία.»
Τα Top Ranking Performers Awards του Contact Center World θεωρούνται από τους πιο επιδραστικούς θεσμούς στον τομέα των Contact Centers και της Διαχείρισης Εμπειρίας Πελατών. Φέτος, η διοργάνωση πραγματοποιήθηκε για 19η χρονιά και συγκέντρωσε πάνω από 2.000 συμμετοχές από περισσότερες από 80 χώρες.
Το Contact Center World είναι η μεγαλύτερη ένωση επαγγελματιών του κλάδου, με πάνω από 225.000 μέλη παγκοσμίως, και διαχειρίζεται το μεγαλύτερο πρόγραμμα βραβείων στον τομέα, προάγοντας τις βέλτιστες πρακτικές και την επαγγελματική εξέλιξη.
Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε: www.teleperformance.com