Πριν από λίγες ημέρες, το προφίλ στο Χ, γνωστό ως beatBukowski, δημοσίευσε μια ανάρτηση που αναστάτωσε το ελληνικό καλοκαίρι. «Βρες ένα ψεύτικο όνομα για ένα νησί, κάπως φαντεζί, όπως Ψίμυθος, και πες ότι φέτος όλοι ήταν εκεί. Δεν έχεις πάει Ψίμυθο; Ρε φίλε, είναι απίστευτο. Έγινε χαμός φέτος!».
Να βρεις ένα ψεύτικο όνομα για νησί, φασέικο λίγο, Ψίμυθο πχ, και να λες ότι φέτος η φάση ήταν εκεί. Δεν έχεις πάει Ψίμυθο; Ε ρε φίλε, γαμάει. Έγινε χαμός φέτος
— beatBukowski (@beatBukowski) August 24, 2024
Λίγες μόνο ώρες αργότερα, η Ψίμυθος έγινε το πιο δημοφιλές ελληνικό νησί στο διαδίκτυο. Πολλές αναρτήσεις εμφανίστηκαν, το νησί απέκτησε και σελίδα στη Wikipedia, εμφανίστηκαν εισιτήρια για πλοία, ο Pan Pan ανακοίνωσε live εκδήλωση στο λιμάνι και οι συζητήσεις για τον τουρισμό φούντωσαν, με τα social media να «φλέγονται» από τις αναρτήσεις.
— Πικρό Χέσιμο (@XesimoPikro) August 24, 2024
Φυσικά, δεν θα μπορούσε να λείπει και το Netflix από αυτήν την αναταραχή. Η γνωστή πλατφόρμα, προκειμένου να διαφημίσει όλες τις σεζόν της σειράς «Lost», εισήλθε στο παιχνίδι και παρουσίασε την Ψίμυθο ως το φανταστικό νησί της σειράς.
«Μέρες τώρα χαμένοι σε ένα μόνο νησί. LOST, όλες οι σεζόν τώρα στο Netflix» έγραψε σε ανάρτησή του.