12.6 C
Athens
Παρασκευή, 29 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΠολιτικήΗ στρατηγική του Μητσοτάκη για την προσέγγιση του κέντρου: Εγκαίνια του Μετρό...

Η στρατηγική του Μητσοτάκη για την προσέγγιση του κέντρου: Εγκαίνια του Μετρό στη Θεσσαλονίκη.

Ο Πρωθυπουργός διαβεβαιώνει ότι η κυβέρνηση θα ολοκληρώσει την τετραετία της, απορρίπτοντας κατηγορηματικά το ενδεχόμενο πρόωρης προσφυγής στις κάλπες. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι είναι διατεθειμένος να αφήσει περιθώρια στο ΠΑΣΟΚ να επανακαταλάβει το πολύτιμο «κέντρο». Παράλληλα, προσπαθεί να διατηρήσει το παραδοσιακό ακροατήριο της παράταξης, ενώ επιδιώκει να προσεγγίσει και εκείνους που μετακινήθηκαν στις ευρωεκλογές προς τη λεγόμενη γκρίζα ζώνη ή σε κόμματα δεξιότερα της ΝΔ.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης είναι πεπεισμένος ότι η κυβέρνηση θα αξιολογηθεί το 2027 με βάση την εκπλήρωση των δεσμεύσεών της και τις εναλλακτικές πολιτικές προτάσεις. Γι’ αυτόν τον λόγο, τόσο ο ίδιος όσο και το Μέγαρο Μαξίμου βρίσκονται σε σφοδρή αντιπαράθεση με τον Νίκο Ανδρουλάκη και το ΠΑΣΟΚ, το οποίο έχει εδραιωθεί στη δεύτερη θέση στις δημοσκοπήσεις και έχει αναβαθμιστεί σε αξιωματική αντιπολίτευση στη Βουλή. Κεντρικό θέμα της αντιπαράθεσης είναι η οικονομία και η ακρίβεια, που παραμένουν τα πιο σημαντικά ζητήματα για τους πολίτες.

Η στρατηγική της Νέας Δημοκρατίας επικεντρώνεται στη διαρκή ανάδειξη του ρεαλισμού, των απτών αποτελεσμάτων και της δημοσιονομικής υπευθυνότητας των κυβερνητικών πολιτικών. Ταυτόχρονα, συγκρίνει τις πολιτικές της με τις προτάσεις του ΠΑΣΟΚ, τις οποίες αποδομεί ως αναξιόπιστες και λαϊκίστικες.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης | Eurokinissi

Η συσπείρωση της Νέας Δημοκρατίας από τις δημοσκοπήσεις

Η αναβίωση του παλαιού δικομματισμού και η ύπαρξη νέου δίπολου φαίνεται να συμβάλλουν στη συσπείρωση της ΝΔ. Αυτό επιβεβαίωσε και η τελευταία δημοσκόπηση της PULSE για τον ΣΚΑΪ, όπου η συσπείρωση της ΝΔ ανέρχεται στο 80%, ενώ και τα δύο κόμματα ενισχύουν τις δυνάμεις τους.

Εν όψει της ψήφισης του προϋπολογισμού για το 2025, που θα καθορίσει την οικονομική πολιτική της κυβέρνησης για τα επόμενα 2,5 χρόνια, η κόντρα με το ΠΑΣΟΚ συνεχίζεται με ένταση. Κεντρικό θέμα είναι η πρόταση του κ. Ανδρουλάκη για μείωση του ΦΠΑ στα βασικά αγαθά κατά δύο μονάδες, την οποία η κυβέρνηση κοστολογεί στα 3 δισεκατομμύρια ευρώ, επιμένοντας ότι το αποτέλεσμα για τους καταναλωτές θα ήταν αμφίβολο.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης και η κυβέρνηση υποστηρίζουν ότι η αύξηση των εσόδων από την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής θα κατευθυνθεί σε στοχευμένες δαπάνες για την εκπαίδευση, την υγεία και την υποστήριξη των πιο ευάλωτων. Αντιπαρατίθενται στις κατηγορίες του κ. Ανδρουλάκη περί ασυνέπειας, τονίζοντας ότι έχουν ήδη μειώσει τους συντελεστές ΦΠΑ σε αρκετά αγαθά και υπηρεσίες.

«Προτιμούμε να μιλάμε για φόρους που μειώνονται στην πράξη, παρά για υποσχέσεις χωρίς αντίκρισμα, όπως αυτές του κ. Ανδρουλάκη», σχολιάζουν κυβερνητικά στελέχη. Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης (ΣΚΑΪ) υπενθύμισε ότι η ΝΔ μείωσε 50 φόρους κατά την πρώτη θητεία της και άλλους 9 τους πρώτους 9 μήνες της δεύτερης θητείας, με 12 ακόμα μειώσεις να προγραμματίζονται από 1/1/2025, αξιοποιώντας παράλληλα κάθε διαθέσιμο εργαλείο για τον περιορισμό των επιπτώσεων της ακρίβειας.

Έργα βελτίωσης της ποιότητας ζωής των πολιτών

Εκτός από την οικονομία, ο Πρωθυπουργός εστιάζει και στα έργα που αναβαθμίζουν την ποιότητα ζωής των πολιτών. Αυτό του δίνει την ευκαιρία να παρουσιάσει χειροπιαστά αποτελέσματα και να συγκρίνει την κατάσταση με τις φωτογραφίες και τα φιλόδοξα σχέδια άλλων κυβερνήσεων που δεν υλοποιήθηκαν ποτέ.

Συγκεκριμένα, οι 18 συρμοί του ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης θα εκτελούν 254.000 μετακινήσεις ημερησίως, ανακουφίζοντας το οδικό δίκτυο της πόλης και εκτιμάται ότι θα μειώσουν τον αριθμό των οχημάτων στους δρόμους κατά 60.000.

Monomaxos News
Monomaxos Newshttps://monomaxos.gr
Monomaxos Ενημερωθείτε με τα τελευταία νέα, εμπεριστατωμένα άρθρα και αναλύσεις. Η αξιόπιστη πηγή σας για ποιοτικό περιεχόμενο στην Ελλάδα.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Δημοφιλέστερο