«Αυτό θα μας απελευθερώσει από την τυραννία της απόστασης. Θα μας δώσει τη δυνατότητα να πετάμε απευθείας από το Σίδνεϊ και τη Μελβούρνη προς τη Νέα Υόρκη, καθώς και προς το Λονδίνο», δήλωσε η Hudson.
Επόμενος στόχος: η μείωση του jet lag
Η Hudson πρόσθεσε ότι οι τρέχουσες πτήσεις μεγάλης διάρκειας της Qantas, που διαρκούν 17 ώρες από το Περθ προς την Ευρώπη, «συνεχίζουν να έχουν εξαιρετική απόδοση, ενισχύοντας την εμπιστοσύνη μας για τα μελλοντικά μας σχέδια».
Στο πλαίσιο της επόμενης φάσης ανάπτυξης της Qantas, μελετούν τρόπους για να μειώσουν το jet lag κατά τις πολύωρες πτήσεις. «Συνεργαζόμαστε με το Charles Perkins [Research] Centre στο Σίδνεϊ για να επαναστατήσουμε την εμπειρία των πτήσεων μεγάλης διάρκειας», δήλωσε η Hudson κατά τη διάρκεια εκδήλωσης στο LAX.
Το Project Sunrise προβλέπει την προσθήκη 12 ολοκαίνουργιων αεροσκαφών Airbus A350 στο στόλο της Qantas, τα οποία θα μπορούν να μεταφέρουν 238 επιβάτες σε ευρύχωρες και εργονομικά σχεδιασμένες καμπίνες. Οι επιβάτες πρώτης θέσης θα απολαμβάνουν επιπλέον χώρο με κρεβάτι, ξεχωριστή ανακλινόμενη καρέκλα, προσωπική ντουλάπα, τηλεόραση 32 ιντσών και τραπέζι φαγητού/εργασίας για δύο άτομα.
Επιπλέον, θα υπάρχουν 40 θέσεις premium economy και μια καμπίνα οικονομικής θέσης με χωρητικότητα 140 επιβατών.
Αυτή τη στιγμή, η Singapore Airlines κατέχει τον τίτλο της μεγαλύτερης μη-ενδιάμεσης εμπορικής πτήσης στον κόσμο, που εκτελείται μεταξύ Σιγκαπούρης και JFK στη Νέα Υόρκη, με διάρκεια 18 έως 19 ώρες. Το Project Sunrise της Qantas στοχεύει να την ξεπεράσει.