Ένας καθηγητής βρήκε έναν έξυπνο τρόπο για να αντιμετωπίσει την αντιγραφή στην τάξη του, εφαρμόζοντας μια παγίδα σε ένα τεστ που οδήγησε στην αποκάλυψη όλων των «κλεφτών».
Η παγίδα του καθηγητή
Σύμφωνα με ανάρτηση στο Reddit με τίτλο «Οι δάσκαλοι γίνονται πιο πονηροί», ο καθηγητής μοιράστηκε την εμπειρία του μετά τις εξετάσεις του εξαμήνου, αποκαλύπτοντας πώς κατάφερε να ξεσκεπάσει τους «ενόχους» της αντιγραφής.
Η ιδέα του ήταν απλή αλλά πολύ έξυπνη. Μετά από ένα τεστ προόδου, παρατήρησε ότι τα σκορ των φοιτητών ήταν σημαντικά υψηλότερα από τον μέσο όρο των προηγούμενων ετών. Υποψιασμένος, αποφάσισε να ρίξει το «δόλωμά» του στο διαδίκτυο.
Μήνες πριν από την τελική εξέταση, διέρρευσε την απάντηση σε μία από τις ερωτήσεις του τεστ, με σκοπό να την ανακαλύψουν οι «αντιγραφείς». Ωστόσο, η ερώτηση είχε σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να φαίνεται λογική, αλλά στην πραγματικότητα ζητούσε λύση σε ένα αδύνατο πρόβλημα.
Η στρατηγική του ήταν ότι οι φοιτητές που θα αντιγράφουν δεν θα προσέξουν τη λεπτομέρεια της ερώτησης και έτσι θα προδίδονταν με την έτοιμη, ψεύτικη λύση. Όπως αποδείχθηκε, αυτό ακριβώς συνέβη.
Μια κοινή τακτική που χρησιμοποιούν οι «αντιγραφείς» είναι η κατάχρηση της άδειας για τουαλέτα, όπου βρίσκουν «καταφύγιο» για να αναζητήσουν online όλες τις απαντήσεις στα προβλήματα. Ο καθηγητής, όμως, είχε προβλέψει αυτή την κίνηση και είχε στήσει την παγίδα του.
Τελικά, ο καθηγητής εντόπισε τουλάχιστον 20 φοιτητές που χρησιμοποίησαν ακριβώς την απάντηση «δόλωμα» και τους ενημέρωσε μέσω ομαδικού μηνύματος ότι είχαν μηδενιστεί στο μάθημα.