Η καινοτομία του ψηφιακού παγκαριού έχει γίνει πραγματικότητα, προσφέροντας στους πιστούς τη δυνατότητα να στείλουν τη δωρεά τους ψηφιακά στην εκκλησία της επιλογής τους. Αυτό το γκάτζετ, που θα μπορούσε να φανεί ως ένα προϊόν της ΑΜΑΝ Teleshopping, είναι στην πραγματικότητα μια πραγματική κατασκευή.
Η εταιρεία Donation POS, που ανέπτυξε αυτή την πρωτοποριακή λύση, αναφέρει ότι «η χρήση των POS στην εκκλησία συμβάλλει στην αναβάθμιση της εμπειρίας των πιστών και στην αποτελεσματική διαχείριση των οικονομικών πόρων της εκκλησίας, συνδυάζοντας την παράδοση με την τεχνολογία». Με αυτόν τον τρόπο, η εκκλησία μπορεί να προσαρμοστεί στις σύγχρονες ανάγκες των πιστών.
Φαίνεται ότι οι φοβίες που σχετίζονται με την τεχνολογία, όπως το «τσιπάκι» των Παπαροκάδων και οι μύθοι γύρω από τον αριθμό 666, ανήκουν στο παρελθόν. Αυτές οι ανησυχίες εμφανίζονται πλέον μόνο σε μπλογκς που προσελκύουν ακραίες απόψεις σε όλη την Ελλάδα.
Αν κρίνουμε από την καινοτομία της Donation POS, η Ελλάδα 2.0, με την τεχνολογία και την πρωτοπορία της, δεν φαίνεται πια να είναι τεχνοφοβική, ούτε καν στον τομέα της εκκλησίας. Είναι προφανές ότι η σύγχρονη τεχνολογία βρίσκει τον δρόμο της ακόμα και σε παραδοσιακούς τομείς.