Ένα νέο viral trend στην Ισπανία μας υποδεικνύει ότι ίσως ήρθε η ώρα να εξετάσουμε το ενδεχόμενο κατάσχεσης των smartphones. Μια αλυσίδα σούπερ μάρκετ δημιούργησε μια καμπάνια που έχει ως κεντρικούς άξονες τον ανανά και την ιδέα του «φλερτ» στα ράφια των καταστημάτων.
Ωστόσο, αυτή η ιδέα εξελίχθηκε σε χαοτική κατάσταση, με δεκάδες επίδοξους εραστές να προκαλούν κυκλοφοριακό πρόβλημα εντός των σούπερ μάρκετ με τα καρότσια τους, γεγονός που οδήγησε στην παρέμβαση της αστυνομίας.
Η νέα τάση ονομάζεται «φλερτ με ανανά» και προωθήθηκε από την ισπανική αλυσίδα Mercadona, καλώντας τους πελάτες να προσθέσουν τις επαφές τους στη λίστα ψωνιών τους.
Ισπανία: Η τεχνική του ανανά για «φλερτ»
Η Mercadona επιδίωκε στην ουσία να προσελκύσει πελάτες, μετατρέποντας το σούπερ μάρκετ σε έναν ανεπίσημο dating app «διά ζώσης».
Πώς; Όσοι ενδιαφέρονται να βρουν σύντροφο, θα πρέπει να πάρουν ένα καρότσι και να βάλουν μέσα μόνο έναν ή δύο ανανάδες, τοποθετώντας τους με την κορυφή προς τα κάτω. Αυτό λειτουργεί ως σήμα στους άλλους εργένηδες ότι κάποιος είναι διαθέσιμος.
Για να εκφράσουν ενδιαφέρον, οι ενδιαφερόμενοι απλώς πρέπει να «τρακάρουν» το καρότσι τους με το δικό σας, έτσι ώστε να σπάσει ο πάγος.
Επέμβαση των αρχών λόγω ανεξέλεγκτης κατάστασης
Το πρόβλημα; Η νέα αυτή viral «τρέλα» σε ορισμένα υποκαταστήματα έγινε ανυπόφορη, καθώς οι επίδοξοι εραστές εμπόδιζαν την κανονική ροή των αγοραστών για τα εντυπωσιακά views τους στο TikTok.
Στο Μπιλμπάο, χρειάστηκε μάλιστα η παρέμβαση της αστυνομίας σε ένα υποκατάστημα, προκειμένου να ελέγξει τους ανεξέλεγκτους netizens που φαίνεται ότι έκαναν την πρώτη τους επίσκεψη σε σούπερ μάρκετ.
Αν και το περιστατικό δεν εξελίχθηκε σε κάτι πιο σοβαρό, ανέδειξε τις απρόβλεπτες συνέπειες των τάσεων που προωθούνται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.