18.1 C
Athens
Πέμπτη, 28 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΚύρια θέματαΤι επιλέγουν οι Έλληνες να αγοράσουν την ημέρα της Black Friday

Τι επιλέγουν οι Έλληνες να αγοράσουν την ημέρα της Black Friday

Η Klarna, η κορυφαία υπηρεσία πληρωμών και αγορών που υποστηρίζεται από την τεχνητή νοημοσύνη, δημοσίευσε πρόσφατα τα αποτελέσματα μιας έρευνας σχετικά με τις αγοραστικές προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών κατά τη διάρκεια της φετινής Black Friday.

Η έρευνα διεξήχθη τον Νοέμβριο του 2024 σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Appinio και συμμετείχαν 1.000 Έλληνες καταναλωτές. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η πλειοψηφία των Ελλήνων (86,7%) σκοπεύει να κάνει αγορές κατά την περίοδο των εκπτώσεων της Black Friday.

Προτιμήσεις προϊόντων: Τεχνολογία στην κορυφή

Σύμφωνα με την έρευνα, τα τεχνολογικά προϊόντα είναι οι πιο δημοφιλείς επιλογές για τους Έλληνες καταναλωτές, με το 38,2% να δηλώνει ότι θα επενδύσει σε αυτή την κατηγορία κατά τη διάρκεια της Black Friday. Ακολουθούν τα ρούχα και τα παπούτσια με 33,7%, τα χριστουγεννιάτικα δώρα με 22,1%, τα είδη σπιτιού με 19,1% και τα προϊόντα ομορφιάς με 15,8%. Μόνο το 22,5% των συμμετεχόντων δήλωσε ότι σκοπεύει να ψωνίσει χωρίς να έχει συγκεκριμένες επιλογές στο μυαλό του.

Προϋπολογισμός: Πόσα σκοπεύουν να ξοδέψουν οι Έλληνες καταναλωτές

Η πλειοψηφία των καταναλωτών (29,4%) σχεδιάζει να δαπανήσει από 101-250€, υποδεικνύοντας μια ισορροπημένη προσέγγιση παρά τις οικονομικές προκλήσεις. Το 25,3% στοχεύει σε αγορές μεταξύ 51-100€, το 18,9% σκοπεύει να ξοδέψει 251-500€, και το 8,9% 501-1.000€. Λιγότεροι καταναλωτές προγραμματίζουν δαπάνες από 1.001-2.000€ (2%) ή πάνω από 2.000€ (1,2%). Τέλος, το 7,2% των ερωτηθέντων δηλώνει ότι θα ξοδέψει λιγότερα από 50€. Η Black Friday παραμένει ένα σημαντικό καταναλωτικό γεγονός, με τους Έλληνες να επενδύουν σημαντικά ποσά παρά τις οικονομικές πιέσεις.

Η στροφή στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Το 58,7% των καταναλωτών δηλώνει ότι προτιμά να αναζητά και να αγοράζει προϊόντα online, ενισχύοντας τη στροφή προς το ηλεκτρονικό εμπόριο. Παράλληλα, το 25% αναζητά προσφορές online αλλά ολοκληρώνει τις αγορές του σε φυσικά καταστήματα, ενώ μόλις το 12,7% προτιμά αποκλειστικά τις παραδοσιακές αγορές στα φυσικά καταστήματα.

Απόψεις των καταναλωτών για τη Black Friday

Οι απόψεις των Ελλήνων καταναλωτών σχετικά με τη Black Friday αποκαλύπτουν μια ισορροπία μεταξύ προσδοκιών και επιφυλάξεων. Το 42,3% σκοπεύει να συγκρίνει τιμές για να εξασφαλίσει πραγματικές εκπτώσεις, το 34,5% θα αγοράσει μόνο ό,τι μπορεί να αντέξει οικονομικά, ενώ το 33,9% σκοπεύει να αποκτήσει προϊόντα που θα αγόραζε ούτως ή άλλως, αλλά σε χαμηλότερες τιμές. Παράλληλα, το 20,5% θεωρεί τη Black Friday ως μια εξαιρετική ευκαιρία για προσφορές, το 19,7% αναμένει μεγάλες εκπτώσεις, ενώ το 19,5% δηλώνει ότι απέφυγε πρόσφατα αγορές περιμένοντας τις χαμηλότερες τιμές της Black Friday. Ωστόσο, υπάρχει και μια δόση επιφυλακτικότητας: το 32% αμφιβάλλει για τη γνησιότητα των εκπτώσεων, ενώ το 7,2% φοβάται ότι θα ξοδέψει περισσότερα από όσα είχε προγραμματίσει.

«Η φετινή έρευνα της Klarna για τη Black Friday αποτυπώνει την αλλαγή στη νοοτροπία των Ελλήνων καταναλωτών, οι οποίοι επιδεικνύουν ισορροπία μεταξύ της αξιοποίησης των προσφορών και της προσοχής στο πόσα θα δαπανήσουν. Στην Klarna συνεχίζουμε να στηρίζουμε τους καταναλωτές με ευέλικτες λύσεις πληρωμών, όπως οι άτοκες δόσεις, που εξασφαλίζουν μια απρόσκοπτη και ασφαλή αγοραστική εμπειρία και κατά τη διάρκεια της Black Friday» δήλωσε ο Ηλίας Πίτσαβος, Επικεφαλής της Klarna στην Ελλάδα.

Monomaxos News
Monomaxos Newshttps://monomaxos.gr
Monomaxos Ενημερωθείτε με τα τελευταία νέα, εμπεριστατωμένα άρθρα και αναλύσεις. Η αξιόπιστη πηγή σας για ποιοτικό περιεχόμενο στην Ελλάδα.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Δημοφιλέστερο