17.8 C
Athens
Πέμπτη, 12 Δεκεμβρίου, 2024
ΑρχικήΤεχνολογίαΈρευνα σχετικά με την «κρυφή στόχευση των νέων» από Google και Meta...

Έρευνα σχετικά με την «κρυφή στόχευση των νέων» από Google και Meta | in.gr

Οι ρυθμιστικές αρχές της Ευρώπης ζήτησαν από την Google περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με μια μυστική συνεργασία διαφήμισης με τη Meta, η οποία φαίνεται να παραβιάζει τους κανόνες της Google για την προστασία των ανηλίκων στο διαδίκτυο.

Αξιωματούχοι της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ερευνούν διάφορες διαφημιστικές καμπάνιες που προωθούν το Instagram σε εφήβους μέσω του YouTube, με στόχο την κατανόηση της στρατηγικής που χρησιμοποιείται.

Σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσιεύθηκαν από τους Financial Times, τον περασμένο Οκτώβριο, οι ρυθμιστικές αρχές ζήτησαν από τους νομικούς εκπροσώπους της Alphabet, της μητρικής εταιρείας της Google, να συγκεντρώσουν δεδομένα, παρουσιάσεις, εσωτερικές επικοινωνίες και email που σχετίζονται με τις συγκεκριμένες διαφημιστικές καμπάνιες.

Αυτές οι πληροφορίες συγκεντρώθηκαν στο πλαίσιο μιας εσωτερικής έρευνας της Google, γνωστής με την κωδική ονομασία “Tangerine Owl”, και παρουσιάστηκαν σε αξιωματούχους των Βρυξελλών, οι οποίοι εξετάζουν αν θα λάβουν περαιτέρω μέτρα.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δεν έχει σχολιάσει δημόσια την υπόθεση.

Η συνεργασία Google-Meta

Η συνεργασία αυτή αποκαλύφθηκε για πρώτη φορά σε έρευνα των Financial Times τον Αύγουστο. Κατά τη διάρκεια της διαφημιστικής καμπάνιας, το προσωπικό της Google φέρεται να βοήθησε τη Meta να παρακάμψει τους περιορισμούς που έχει θέσει η Google σχετικά με την κατεύθυνση διαδικτυακής διαφήμισης προς ανηλίκους.

Αν και η Google απαγορεύει την εξατομίκευση διαφημίσεων για εφήβους, η καμπάνια για το Instagram στο YouTube φέρεται να στοχεύει σκόπιμα μια ομάδα χρηστών που χαρακτηρίζεται ως «άγνωστη» στο σύστημα της Google. Υπάλληλοι της Google ενημέρωσαν τη Meta ότι διέθετε εσωτερικά δεδομένα που υποδεικνύουν ότι αυτή η ομάδα περιλαμβάνει άτομα κάτω των 18 ετών, περιγράφοντας τη μέθοδο αυτή ως «χακάρισμα» των προστατευτικών μέτρων του συστήματος.

Με τη χρήση αυτών των πληροφοριών, η Spark Foundry, θυγατρική του γαλλικού διαφημιστικού κολοσσού Publicis, ξεκίνησε ένα επιτυχημένο πιλοτικό πρόγραμμα μάρκετινγκ στον Καναδά. Αργότερα, η καμπάνια επεκτάθηκε στις ΗΠΑ νωρίτερα φέτος, με προγραμματισμένη παγκόσμια διάθεση και σε άλλες εφαρμογές της Meta, όπως το Facebook. Ωστόσο, μετά την αποκάλυψη των Financial Times, το έργο ακυρώθηκε.

Πηγή: OT.gr

Monomaxos News
Monomaxos Newshttps://monomaxos.gr
Monomaxos Ενημερωθείτε με τα τελευταία νέα, εμπεριστατωμένα άρθρα και αναλύσεις. Η αξιόπιστη πηγή σας για ποιοτικό περιεχόμενο στην Ελλάδα.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Δημοφιλέστερο