Τετάρτη, 8 Μαΐου, 2024
ΑρχικήΑυτοκίνητοΗ Alfa Romeo αναγκάστηκε να αλλάξει το όνομα του νέου της μοντέλου

Η Alfa Romeo αναγκάστηκε να αλλάξει το όνομα του νέου της μοντέλου


Μόλις πέντε ημέρες μετά την παρουσίαση του νέου της SUV και του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού της αυτοκινήτου, το Άλφα ρομέο ανακοίνωσε ότι άλλαξε το όνομά του. Το Milano μετονομάζεται σε Juniorόπως ανακοίνωσε η ιταλική φίρμα.

«Αποφασίσαμε να αλλάξουμε το όνομα του μοντέλου παρόλο που γνωρίζουμε ότι δεν είμαστε υποχρεωμένοι να το κάνουμε. Με αυτόν τον τρόπο θέλουμε να διατηρήσουμε τη θετική αύρα που ενώνει όλα τα μοντέλα της Alfa Romeo και να αποφύγουμε κάθε αντιπαράθεση. Το όνομα «Junior» ταιριάζει απόλυτα στο αυτοκίνητο και τη μάρκα, είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την ιστορία και είναι φυσικά πολύ δημοφιλές στην Alfisti. Ως ομάδα, επιλέγουμε για άλλη μια φορά να μοιραστούμε το πάθος για την επωνυμία μας και να βάλουμε πρώτα το προϊόν και το κοινό μας», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Alfa Romeo. Jean Philippe Ibarato.

Μέλη της ιταλικής κυβέρνησης είχε αντιδράσει τις προηγούμενες ημέρες στην είδηση ​​ότι το Milano θα κατασκευαζόταν στο εργοστάσιο του Ομίλου Stellantis στην Πολωνία και όχι σε μονάδα παραγωγής στην Ιταλία. «Ένα αυτοκίνητο που κατασκευάζεται στην Πολωνία δεν μπορεί να ονομάζεται Milano», είπε ο υπουργός Οικονομίας και Made in Italy. Adolfo Urso.

Alfa Romeo Milan

Η ιστορία του ονόματος Alfa Romeo Junior

Μετά την επιτυχία της Giulia και της κουπέ έκδοσης Giulia Sprint GT, που σχεδίασε ο Giugiaro για την Bertone, η Alfa Romeo στόχευσε νέους πελάτες με ένα ξεχωριστό μοντέλο με προσιτή τιμή και χαμηλό κόστος λειτουργίας.

Στις 26 Σεπτεμβρίου 1966, η GT 1300 Junior παρουσιάστηκε στο Balocco και, αν και χωρίς το «Giulia» στο όνομα, έδωσε το έναυσμα για μια νέα γενιά της Alfa Romeo. Είναι σημαντικό ότι κάτι παρόμοιο εφαρμόστηκε και στο Spider.

Η χρήση του κινητήρα 1.290 κ.εκ., ο οποίος απέδιδε 89 ίππους με τον διπλό εκκεντροφόρο άξονα και επαρκούσε για τελική ταχύτητα άνω των 170 χλμ./ώρα, εξασφάλισε ισχυρές επιδόσεις που ταίριαζαν απόλυτα με τα ευχάριστα οδηγικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου.

Με συνολικές πωλήσεις πάνω από 92.000 μονάδες, το GT 1300 Junior έγινε σύντομα το μπεστ σέλερ της σειράς και ταυτόχρονα ένα ισχυρό «σύμβολο κατάστασης» της εποχής.

ειδήσεις Google
monomaxos.gr
monomaxos.grhttp://monomaxos.gr
Ανακαλύψτε έναν κόσμο γνώσης και έμπνευσης στο Monomaxos, το ενημερωτικό μας ιστολόγιο. Εξερευνήστε συναρπαστικά άρθρα σε μια ποικιλία θεμάτων, από επιστήμη και τεχνολογία έως τρόπο ζωής και ταξίδια. Βυθιστείτε σε ενδιαφέρουσες πληροφορίες που θα σας φωτίσουν και θα σας διασκεδάσουν, με ένα μόνο κλικ.
RELATED ARTICLES

Leave a reply

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Most Popular

Recent Comments

Η Alfa Romeo αναγκάστηκε να αλλάξει το όνομα του νέου της μοντέλου


Μόλις πέντε ημέρες μετά την παρουσίαση του νέου της SUV και του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού της αυτοκινήτου, το Άλφα ρομέο ανακοίνωσε ότι άλλαξε το όνομά του. Το Milano μετονομάζεται σε Juniorόπως ανακοίνωσε η ιταλική φίρμα.

«Αποφασίσαμε να αλλάξουμε το όνομα του μοντέλου παρόλο που γνωρίζουμε ότι δεν είμαστε υποχρεωμένοι να το κάνουμε. Με αυτόν τον τρόπο θέλουμε να διατηρήσουμε τη θετική αύρα που ενώνει όλα τα μοντέλα της Alfa Romeo και να αποφύγουμε κάθε αντιπαράθεση. Το όνομα «Junior» ταιριάζει απόλυτα στο αυτοκίνητο και τη μάρκα, είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την ιστορία και είναι φυσικά πολύ δημοφιλές στην Alfisti. Ως ομάδα, επιλέγουμε για άλλη μια φορά να μοιραστούμε το πάθος για την επωνυμία μας και να βάλουμε πρώτα το προϊόν και το κοινό μας», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Alfa Romeo. Jean Philippe Ibarato.

Μέλη της ιταλικής κυβέρνησης είχε αντιδράσει τις προηγούμενες ημέρες στην είδηση ​​ότι το Milano θα κατασκευαζόταν στο εργοστάσιο του Ομίλου Stellantis στην Πολωνία και όχι σε μονάδα παραγωγής στην Ιταλία. «Ένα αυτοκίνητο που κατασκευάζεται στην Πολωνία δεν μπορεί να ονομάζεται Milano», είπε ο υπουργός Οικονομίας και Made in Italy. Adolfo Urso.

Alfa Romeo Milan

Η ιστορία του ονόματος Alfa Romeo Junior

Μετά την επιτυχία της Giulia και της κουπέ έκδοσης Giulia Sprint GT, που σχεδίασε ο Giugiaro για την Bertone, η Alfa Romeo στόχευσε νέους πελάτες με ένα ξεχωριστό μοντέλο με προσιτή τιμή και χαμηλό κόστος λειτουργίας.

Στις 26 Σεπτεμβρίου 1966, η GT 1300 Junior παρουσιάστηκε στο Balocco και, αν και χωρίς το «Giulia» στο όνομα, έδωσε το έναυσμα για μια νέα γενιά της Alfa Romeo. Είναι σημαντικό ότι κάτι παρόμοιο εφαρμόστηκε και στο Spider.

Η χρήση του κινητήρα 1.290 κ.εκ., ο οποίος απέδιδε 89 ίππους με τον διπλό εκκεντροφόρο άξονα και επαρκούσε για τελική ταχύτητα άνω των 170 χλμ./ώρα, εξασφάλισε ισχυρές επιδόσεις που ταίριαζαν απόλυτα με τα ευχάριστα οδηγικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου.

Με συνολικές πωλήσεις πάνω από 92.000 μονάδες, το GT 1300 Junior έγινε σύντομα το μπεστ σέλερ της σειράς και ταυτόχρονα ένα ισχυρό «σύμβολο κατάστασης» της εποχής.

ειδήσεις Google
monomaxos.gr
monomaxos.grhttp://monomaxos.gr
Ανακαλύψτε έναν κόσμο γνώσης και έμπνευσης στο Monomaxos, το ενημερωτικό μας ιστολόγιο. Εξερευνήστε συναρπαστικά άρθρα σε μια ποικιλία θεμάτων, από επιστήμη και τεχνολογία έως τρόπο ζωής και ταξίδια. Βυθιστείτε σε ενδιαφέρουσες πληροφορίες που θα σας φωτίσουν και θα σας διασκεδάσουν, με ένα μόνο κλικ.
RELATED ARTICLES

Leave a reply

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Most Popular

Recent Comments