13.9 C
Athens
Δευτέρα, 23 Δεκεμβρίου, 2024
ΑρχικήCeleb News & ΚουτσομπολιάΔιάσημη influencer πλήρωσε 230.000 ευρώ πρόστιμο από την ΑΑΔΕ για φοροδιαφυγή, αλλά...

Διάσημη influencer πλήρωσε 230.000 ευρώ πρόστιμο από την ΑΑΔΕ για φοροδιαφυγή, αλλά τελικά δικαιώθηκε μετά από ένσταση.

Μία γνωστή influencer κατάφερε να «αναμετρηθεί» με την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) και να βγει νικήτρια, ακυρώνοντας πρόστιμο ύψους 230.000 ευρώ που της είχε επιβληθεί για φοροδιαφυγή.

Η νεαρή γυναίκα υπέβαλε ένσταση στη Διεύθυνση Επίλυσης Διαφορών (ΔΕΔ) και τελικά δικαιώθηκε, με αποτέλεσμα το πρόστιμο να ακυρωθεί. Το πρόστιμο είχε επιβληθεί λόγω ελέγχου της ΑΑΔΕ, η οποία παρακολουθεί τα κοινωνικά δίκτυα, και εντόπισε διαφημίσεις προϊόντων σε αναρτήσεις της χωρίς αντίστοιχα τιμολόγια για διάστημα τεσσάρων ετών, προκαλώντας ποινές για αδήλωτα εισοδήματα από τη ΔΟΥ Σύρου.

Οι ελεγκτές της ΑΑΔΕ συγκέντρωσαν τα τιμολόγια της εταιρείας και υπολόγισαν τον αριθμό των αναρτήσεων που σχετίζονταν με αυτά. Έκαναν αναλύσεις για το κόστος της διαφήμισης ανά ανάρτηση και προσδιόρισαν έναν μέσο όρο κόστους για κάθε ελεγχόμενη χρήση. Έτσι, κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι υπήρχαν αδήλωτα έσοδα από τις αναρτήσεις που δεν συνοδεύονταν από παραστατικά. Τα πρόστιμα που της επιβλήθηκαν περιλάμβαναν ποσά για τα έτη 2017, 2018, 2019 και 2020, με συνολικά ποσά που ξεπερνούσαν τις 230.000 ευρώ.

Η influencer, ωστόσο, δεν ήταν διατεθειμένη να αποδεχτεί το πρόστιμο και θεωρώντας ότι η δραστηριότητά της ήταν απόλυτα νόμιμη, προχώρησε σε ένσταση. Η ΔΕΔ εξέτασε την υπόθεση και αποφάνθηκε ότι οι έμμεσες τεχνικές ελέγχου που χρησιμοποίησαν οι ελεγκτές δεν ήταν επαρκώς τεκμηριωμένες, κάτι που οδήγησε στην ακύρωση του προστίμου.

Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι οι ελεγκτές της ΑΑΔΕ συνεχίζουν να παρακολουθούν τα κοινωνικά δίκτυα με τη βοήθεια ψηφιακών εργαλείων, διασταυρώνοντας στοιχεία για να εντοπίσουν διαφημίσεις που δεν έχουν δηλωθεί. Αυτό σημαίνει ότι influencers, διάσημοι και μη, μπορεί να βρεθούν αντιμέτωποι με την ΑΑΔΕ, καθώς οι έλεγχοι δεν περιορίζονται μόνο στις τελευταίες αναρτήσεις, αλλά εκτείνονται σε βάθος ετών.

Ο αλγόριθμος της ΑΑΔΕ εστιάζει σε λογαριασμούς κάθε φορά που δημοσιεύεται μια φωτογραφία ή ένα βίντεο που «ταγκάρει» πολλούς λογαριασμούς εταιρειών και επαγγελματιών. Σε αυτές τις περιπτώσεις, οι αναρτήσεις ανεβαίνουν αυτόματα ψηλά στη λίστα ελέγχου για να διαπιστωθεί αν πρόκειται για επαγγελματική δραστηριότητα και αν υπάρχουν τα απαραίτητα παραστατικά.

Διαβάστε ακόμα:

Monomaxos News
Monomaxos Newshttps://monomaxos.gr
Monomaxos Ενημερωθείτε με τα τελευταία νέα, εμπεριστατωμένα άρθρα και αναλύσεις. Η αξιόπιστη πηγή σας για ποιοτικό περιεχόμενο στην Ελλάδα.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Δημοφιλέστερο