19.3 C
Athens
Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήCeleb News & ΚουτσομπολιάΗ τριπλή αναμέτρηση για το εμβληματικό αμερικανικό πρότζεκτ που θα φτάσει στην...

Η τριπλή αναμέτρηση για το εμβληματικό αμερικανικό πρότζεκτ που θα φτάσει στην Ελλάδα και ο τελικός θριαμβευτής

Τα νέα τηλεοπτικά πρότζεκτ αναζητούν εναγωνίως τα κανάλια, ωστόσο τα επιτυχημένα format σε διεθνές επίπεδο είναι πραγματικά ελάχιστα. Ένα από αυτά είναι το «The Floor», το νέο παιχνίδι που έχει γίνει επιτυχία στην Αμερικανική τηλεόραση. Το παιχνίδι έκανε πρεμιέρα τον περασμένο Γενάρη στο συντηρητικό κανάλι FOX, το οποίο είναι γνωστό για τις φιλοτραμπικές του τάσεις, με παρουσιαστή τον διάσημο Χολιγουντιανό ηθοποιό Ρομπ Λόου, και αμέσως κατέκτησε την κορυφή της τηλεθέασης. Το «Πάτωμα» αποτελείται από 81 φωτεινά τετράγωνα, στα οποία στέκονται ισάριθμοι διαγωνιζόμενοι. Κάθε τετράγωνο κρύβει μια κατηγορία ερωτήσεων, με τον τελικό στόχο να κυριαρχήσει ένας παίκτης σε ολόκληρο το «πάτωμα».

Το παιχνίδι εξελίσσεται σε βάθος 10 – 12 επεισοδίων. Τρία κανάλια, τα Mega, ANT1 και ΣΚΑΪ, προσπάθησαν να αποκτήσουν τα δικαιώματα του «Πάτωμα», με το κανάλι του Φαλήρου να αναδεικνύεται νικητής σε αυτόν τον άτυπο τηλεοπτικό πλειστηριασμό. Υπάρχουν σκέψεις το παιχνίδι να προβληθεί την φετινή άνοιξη, ωστόσο η δημιουργία του σκηνικού απαιτεί αρκετό χρόνο και πόρους, με αποτέλεσμα να υπάρχει το ενδεχόμενο να μεταφερθεί για την επόμενη τηλεοπτική περίοδο.

Διαβάστε επίσης: Το αξεπέραστο ρεκόρ τηλεθέασης του Μανουσάκη και η σειρά που δεν πρόλαβε να υλοποιήσει

Επιστροφή Λαζόπουλου και ανατροπή στην τηλεθέαση

Στις 35ες γενέθλιες του Mega, επιστρέφει στη συχνότητά του μια εμβληματική προσωπικότητα που έχει συνδεθεί με την ιστορία του καναλιού: ο Λάκης Λαζόπουλος. Αυτή είναι η δεύτερη θητεία του δημιουργού στο Mega, μετά την πρώτη του από το 1992 έως το 2003 με τους «Δέκα Μικρούς Μήτσους». Αυτή τη φορά, επιστρέφει με το «Αλ Τσαντίρι Νιουζ». Το σατιρικό πρόγραμμα σημείωσε πρωτοφανή επιτυχία στους πίνακες τηλεθέασης της Nielsen, σπάζοντας στην πρεμιέρα του το «φράγμα» του 1.000.000 τηλεθεατών. Η πρεμιέρα του προγράμματος κατέγραψε 30,5% στο γενικό σύνολο και 31,1% στο δυναμικό κοινό 18-54, με διαφορά άνω των 15 μονάδων από τον ανταγωνισμό. Το #Tsantiri και ο Λάκης Λαζόπουλος βρέθηκαν μόνιμα στα top #trends του Χ (Twitter), κάτι που δείχνει τη μεγάλη απήχηση του προγράμματος. Αξιοσημείωτο είναι ότι η προηγούμενη πρεμιέρα του Λαζόπουλου δεν είχε προσεγγίσει αυτά τα ποσοστά τηλεθέασης. Η προηγούμενη έναρξη του «Αλ Τσαντίρι Νιουζ» ήταν στο Open, στις 12 Μαρτίου 2019, με 842.000 τηλεθεατές και μέσο μερίδιο 17,2% στο σύνολο του κοινού, ενώ το δυναμικό κοινό ήταν πολύ χαμηλότερα, στο 13%. Το επόμενο ραντεβού του Λαζόπουλου με τους τηλεθεατές του Mega είναι προγραμματισμένο για την Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου.

Monomaxos News
Monomaxos Newshttps://monomaxos.gr
Monomaxos Ενημερωθείτε με τα τελευταία νέα, εμπεριστατωμένα άρθρα και αναλύσεις. Η αξιόπιστη πηγή σας για ποιοτικό περιεχόμενο στην Ελλάδα.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Δημοφιλέστερο