Η Πάμελα Άντερσον, τα τελευταία χρόνια, καταβάλλει σοβαρές προσπάθειες να επανακαθορίσει την εικόνα και την παρουσία της στο Χόλιγουντ με τους δικούς της όρους. Φέτος, πρωταγωνιστεί στη δραματική ταινία “The Last Showgirl”, η οποία αφηγείται την ιστορία μιας χορεύτριας μοντέρνου καμπαρέ που προσπαθεί να επιβιώσει, γνωρίζοντας ότι η παράστασή της κλείνει μετά από 30 χρόνια. Οι φήμες ότι η Πάμελα μπορεί να διεκδικήσει υποψηφιότητα για Όσκαρ με αυτήν την ταινία είναι αληθινές, καθώς το όνομά της έχει ήδη συμπεριληφθεί στις υποψηφιότητες για Χρυσές Σφαίρες.
Πάμελα Άντερσον: Η «περιέργεια» της για την υποκριτική
«Είχα πάντα γνήσια περιέργεια για την τέχνη της υποκριτικής, αλλά δεν ήταν εύκολο να την εξασκήσω, καθώς ήμουν συνεχώς απασχολημένη με το μαγιό του Μπείγουοτς. Θυμάμαι ότι καθόμουν μόνη στο πάλκο του θεάτρου Σάμουελ Φρεντς στη Νέα Υόρκη, διαβάζοντας έργα του Τένεσι Ουίλιαμς, και αναρωτιόμουν αν θα μπορούσα ποτέ να παίξω σε κάτι τέτοιο. «Ταξίδευα» μέσα από αυτές τις σκέψεις.»
Μίκι Μάντισον: Πώς πήρε το ρόλο στο “Anora”
«Είχα συμμετάσχει σε μια ταινία, το “Scream”, και ο Σον Μπέηκερ παρακολούθησε την πρεμιέρα της. Όπως έμαθα αργότερα, τότε είχε ήδη στα σκαριά την πλοκή του “Anora”. Λίγο καιρό μετά, με κάλεσε και μου είπε ότι είχε βασίσει τον πρωταγωνιστικό ρόλο σε εμένα. Ήταν η πρώτη φορά στη ζωή μου που δεν χρειάστηκε να κάνω audition.»
Μίκι Μάντισον: Για τις ερωτικές σκηνές στο “Anora”
«Προετοιμάστηκα για πάνω από πέντε μήνες για να «χτίσω» τον χαρακτήρα μου, προσπαθώντας να μάθω ρώσικα, ενσωματώνοντας πολλές ώρες Duolingo στην καθημερινότητά μου. Όσον αφορά τις ερωτικές σκηνές, εγώ και ο συμπρωταγωνιστής μου (Μαρκ Έντελστιν) συμφωνήσαμε να μην έχουμε intimacy coordinator στο πλατό. Ήμασταν μόνο οι δυο μας, ο σκηνοθέτης (Σον Μπέηκερ) και η παραγωγός και σύντροφός του (Σάμμυ Κουάν) ήταν επίσης παρόντες.»
Πάμελα Άντερσον: Μία κατά λάθος απόρριψη!
«Εκείνη την περίοδο, είχα κουραστεί με τους τυποποιημένους χαρακτήρες που μου προσέφεραν στο Χόλιγουντ. Είχα αρχίσει να μη φοράω πια μέικαπ και προτιμούσα να περνάω περισσότερο χρόνο στη φάρμα με τα λαχανικά μου. Η Τζία Κόπολα (σκηνοθέτης της ταινίας “The Last Showgirl”) με αναζητούσε μέσω ενός παλιού μάνατζέρ μου, αλλά δεν απάντησα στο τηλεφώνημά της. Εκείνη επέμεινε και προσέγγισε τον γιο μου, ο οποίος διάβασε το σενάριο και της είπε ότι αποκλείεται να το διάβασα και να της απάντησα αρνητικά. Τελικά, ο γιος μου μου έστειλε το σενάριο και αμέσως σκέφτηκα ότι αυτό ήταν για μένα.»
Πάμελα Άντερσον: Κοιτώντας πίσω
«Πιστεύω ότι το παρελθόν μας δεν μπορεί να καθορίσει το μέλλον μας. Μου άρεσε πάντα να δημιουργώ χαρακτήρες. Πιστεύω ότι ακόμη και οι χαρακτήρες που έμοιαζαν με κουστούμια Χάλογουην ήταν αξιομνημόνευτοι, κάτι που το δέχομαι ως κοπλιμέντο. Παράλληλα, έχω βιώσει την πρόκληση του να είμαι εργαζόμενη μητέρα και αστέρι του Χόλιγουντ.
Πολλές φορές, όταν η βιομηχανία προέβαλε μια σέξι εικόνα μου, δεν συνειδητοποιούσα άμεσα ότι τα παιδιά μου έβλεπαν και ζούσαν όλα όσα περνούσα. Σήμερα, που τα παιδιά μου είναι ενήλικες, μιλάμε συχνά για εκείνη την εποχή, και έχω ζητήσει πολλές φορές συγγνώμη από αυτά. Ευτυχώς, έχουμε γίνει μια ομάδα. Θυμάμαι μια μέρα, όταν δούλευα με τον σκηνοθέτη Καρίμ Ενούζ στη Βαρκελώνη, ήμασταν σε ένα σπίτι με πισίνα και του είπα: «Θα ήθελα να βουτήξω και να ξεπλύνω το παρελθόν μου!» Εκείνος μου απάντησε: «Όχι, δεν συμφωνώ. Κράτα το παρελθόν σου και κάνε μια νέα αρχή».
Η Μίκι Μάντισον, από την άλλη πλευρά, με την ταινία “Anora” του Σον Μπέηκερ, έχει κεντρίσει την προσοχή του Χόλιγουντ και όχι μόνο. Είναι προφανές ότι στο μέλλον θα δούμε το όνομά της σε ακόμα περισσότερες απαιτητικές κινηματογραφικές παραγωγές. Η συνάντησή τους στην διαδικτυακή εκπομπή “Actors on Actors” του περιοδικού Variety ήταν αναπόφευκτη και προσέφερε πολλές ενδιαφέρουσες στιγμές.