Οργή και αγανάκτηση στους κατοίκους του Βόλου έχει προκαλέσει η παραλαβή λογαριασμών νερού με ποσά τριπλάσια από αυτά που περίμεναν. Οι κάτοικοι αναφέρουν ότι οι λογαριασμοί που έλαβαν από τη ΔΕΥΑΜΒ (Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης Αποχέτευσης Μείζονος Περιοχής Βόλου) περιλαμβάνουν ανεξήγητα υψηλές χρεώσεις.
Ο κ. Λάμπρος, κάτοικος Αθηνών με κατάστημα στον Βόλο, περιγράφει την εμπειρία του: «Έχω ένα κατάστημα-αποθήκη στον Βόλο και αποφάσισα να συνδέσω το νερό. Έστειλα τον αδερφό μου με εξουσιοδότηση στη ΔΕΥΑΜΒ, όπου του ανέφεραν ότι υπάρχει μια παλιά οφειλή που δεν μπορούσα να ελέγξω. Μου είπαν ότι ήταν 50-60 ευρώ και ότι έπρεπε να δώσω 50 ευρώ για εγγύηση και 30 ευρώ για την επανασύνδεση. Τα πλήρωσα όλα αυτά και τώρα μου ήρθε λογαριασμός 109,34 ευρώ για 64 κυβικά, για ένα κατάστημα που έχει μόνο μία βρύση και έναν μπιντέ και είναι κλειστό, χωρίς καν ρεύμα».
«Προβλήματα από τις θεομηνίες»
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΜΒ, Αργύρης Κοπάνας, μίλησε σε τηλεοπτική εκπομπή για την κατάσταση που επικρατεί, εξηγώντας ότι τα υδρόμετρα έχουν υποστεί ζημιές. «Πέρσι αντιμετωπίσαμε ένα ακραίο φαινόμενο, θεομηνίες που προκάλεσαν την εγκατάσταση εκατομμυρίων τόνων νερού και λάσπης στην πόλη μας. Από τότε, προσπαθούμε να επαναφέρουμε την πόλη στην προηγούμενη κατάσταση της», τόνισε.
«Έχουμε παρατηρήσει αυξημένους λογαριασμούς. Πολλά υδρόμετρα δεν λειτουργούσαν σωστά λόγω του όγκου του νερού και οι εργολάβοι δεν μπορούσαν να κάνουν σωστές μετρήσεις. Καλούμε τους δημότες να επισκεφτούν τα γραφεία της ΔΕΥΑΜΒ ώστε να προχωρήσουμε σε διορθώσεις όπου χρειάζεται», πρόσθεσε ο κ. Κοπάνας.