Περίληψη
- Το Halo Wars, ένα παιχνίδι στρατηγικής σε πραγματικό χρόνο, δεν περιλαμβάνει τον Master Chief, ώστε να εστιάσει σε νέες ιστορίες και χαρακτήρες.
- Η απόφαση να αποκλειστεί ο Master Chief είχε σκοπό να αποτρέψει τους παίκτες από το να ενδιαφέρονται μόνο για τον εμβληματικό χαρακτήρα.
- Η Ensemble Studios έκανε τη σωστή επιλογή δίνοντας προτεραιότητα σε νέες ιστορίες αντί να βασίζεται στη δημοτικότητα του Master Chief.
Πάνω από 15 χρόνια μετά την αρχική του κυκλοφορία, ο επικεφαλής σχεδιαστής του Halo Wars, Dave Pottinger, εξήγησε γιατί ο Master Chief δεν εμφανίζεται στο παιχνίδι. Αν και ο Master Chief είναι το εμβληματικό σύμβολο της σειράς Halo, δεν έχει καμία παρουσία στο RTS της Ensemble Studios, Halo Wars.
Αρχικά κυκλοφόρησε το 2009 ως αποκλειστικότητα για το Xbox 360, το Halo Wars προσέφερε μια διαφορετική προσέγγιση στη γνωστή φόρμουλα του Halo. Αντί να είναι ένα FPS, όπως τα άλλα παιχνίδια της σειράς, το Halo Wars είναι ένα παιχνίδι στρατηγικής σε πραγματικό χρόνο, επιτρέποντας στους παίκτες να βιώσουν τον πόλεμο μεταξύ Ανθρώπων και Covenant σε μεγαλύτερη κλίμακα. Η ιστορία διαδραματίζεται 21 χρόνια πριν από το Halo: Combat Evolved, δίνοντας τη δυνατότητα να αφηγηθεί μια νέα ιστορία χωρίς τους υπάρχοντες αγαπημένους χαρακτήρες. Λόγω της αποκλειστικότητας στο Xbox 360, το παιχνίδι έπρεπε να λειτουργεί αποκλειστικά με χειριστήριο, κάτι που στο παρελθόν είχε αποδειχθεί δύσκολο για τα παιχνίδια στρατηγικής. Ωστόσο, το Halo Wars κατάφερε να μεταφέρει την πολυπλοκότητα του είδους της στρατηγικής σε πραγματικό χρόνο στις κονσόλες και παραμένει επίκαιρο μέχρι σήμερα.
Σχετικά
Το μέλλον του Halo και του Xbox θα μπορούσε να είναι ένας τέλειος συνδυασμός
Ο Phil Spencer επιβεβαίωσε ότι αναπτύσσεται μια φορητή κονσόλα Xbox, και όταν κυκλοφορήσει, θα μπορούσε να είναι η ιδανική πλατφόρμα για τη σειρά Halo.
Όσοι θυμούνται την ιστορία του Halo Wars γνωρίζουν ότι ο Master Chief δεν εμφανίζεται. Οι παίκτες μπορούν να ελέγξουν τους Spartans ως ισχυρή μονάδα στο πεδίο της μάχης, αλλά όχι τον πιο διάσημο από όλους. Σε μια συνέντευξη με το VideoGamer, ο επικεφαλής σχεδιαστής του Halo Wars, Dave Pottinger, εξήγησε ότι το στούντιο “δεν ήθελε να χρησιμοποιήσει τον Master Chief.” Ο λόγος είναι απλός: “Διηγούμαστε μια ιστορία που απαιτεί να νοιάζεστε για όλους τους άλλους. Θεωρήσαμε ότι μόλις εμφανιστεί ο Master Chief, αυτός θα είναι ο μόνος που θα ενδιαφέρει τους πάντες.”
Ο προγραμματιστής του Halo Wars “δεν ήθελε να χρησιμοποιήσει τον Master Chief”
Αυτό είναι σίγουρα μια λογική υπόθεση. Στα περισσότερα παιχνίδια της σειράς Halo, οι παίκτες ελέγχουν τον Master Chief, και μέχρι εκείνη τη στιγμή είχαν παίξει ως χαρακτήρας για οκτώ χρόνια. Ακόμα και τώρα, ο Master Chief χρησιμοποιείται ως στήριγμα για τη σειρά, οπότε η προσέγγιση μιας ιστορίας που δεν περιλαμβάνει τον χαρακτήρα πιθανώς απαιτούσε να αποκοπεί εντελώς η σύνδεση. Το Halo Wars παραμένει μια εξαιρετική ιστορία από μόνο του, επομένως, εκ των υστέρων, η Ensemble Studios πιθανότατα έκανε τη σωστή επιλογή.
Μόλις εμφανιστεί ο Master Chief, αυτός θα είναι ο μόνος που θα ενδιαφέρει τους πάντες.
Έχουν περάσει σχεδόν οκτώ χρόνια από την κυκλοφορία του Halo Wars 2. Το Φεβρουάριο του 2025, η αναμονή για ένα νέο παιχνίδι στη σειρά θα επεκταθεί όσο η διαφορά μεταξύ του αρχικού και της συνέχειας. Λαμβάνοντας υπόψη τη δημοτικότητα του Halo Wars, είναι κάπως εκπληκτικό ότι δεν έχει κυκλοφορήσει νέο παιχνίδι κατά τη διάρκεια αυτού του χρόνου. Όταν η 343 Industries άλλαξε το όνομά της σε Halo Studios νωρίτερα φέτος, αποκαλύφθηκε ότι ο προγραμματιστής έχει αρκετά έργα Halo σε εξέλιξη. Αν και τίποτα δεν έχει επιβεβαιωθεί, οι θαυμαστές ελπίζουν ότι ένα από αυτά είναι ένα νέο τίτλο Halo Wars.