Η Νάξος έχει αποκτήσει δύο νέες διεθνείς διακρίσεις, ενισχύοντας τη φήμη της ως προορισμός. Σύμφωνα με το MSN.com, η Νάξος συγκαταλέγεται στις «μυστικές» γωνιές της Ευρώπης, προσφέροντας μοναδικές εμπειρίες στους επισκέπτες από όλο τον κόσμο.
Ο δημοφιλής αμερικανικός ιστότοπος, ο οποίος προσεγγίζει εκατοντάδες εκατομμύρια αναγνώστες, αναφέρει ότι «για όσους επιθυμούν ένα αυθεντικό ελληνικό νησί μακριά από τον υπερτουρισμό, η Νάξος είναι η ιδανική επιλογή, με τις εκπληκτικές παραλίες και τα παραδοσιακά χωριά της να αποτελούν πόλο έλξης πριν και μετά την καλοκαιρινή περίοδο».
Η Νάξος κατέχει την 4η θέση στη λίστα του MSN.com και του Starsinsider, ανάμεσα σε 30 προορισμούς από χώρες όπως η Κροατία, η Ιταλία, το Βέλγιο, η Ισλανδία, η Ολλανδία, η Ιρλανδία, η Εσθονία, η Γαλλία, η Πορτογαλία, η Τσεχία, η Σκωτία, η Δανία, η Τουρκία, η Ισπανία, η Αυστρία, η Γερμανία, η Πολωνία, η Σουηδία και η Αγγλία.
Φέτος, η τουριστική κίνηση στη Νάξο τον Σεπτέμβριο σημείωσε αύξηση 10,6% στις ακτοπλοϊκές αφίξεις, ενώ οι αεροπορικές αφίξεις παρουσίασαν εντυπωσιακή αύξηση 32% σε σύγκριση με πέρυσι. Η αναγνώριση του νησιού ως ποιοτικού προορισμού για επισκέψεις εκτός της υψηλής τουριστικής περιόδου δεν είναι τυχαία. «Η στρατηγική μας βρίσκει ανταπόκριση σε ένα ειδικό κοινό μέσω οργανωμένων εκθεσιακών συμμετοχών, ανάπτυξης στα social media, ταξιδιών εξοικείωσης και συνεχών δημοσιεύσεων και διακρίσεων καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου», επισημαίνει ο αντιδήμαρχος Τουρισμού του Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων, Βαγγέλης Κατσαράς.
Kορυφαίος βιώσιμος προορισμός για τους Βρετανούς
Πρόσφατα, ο δήμος Νάξου συμμετείχε στην διεθνή έκθεση τουρισμού WTM 2024 στο Λονδίνο. Με τη βοήθεια ειδικών, προγραμματίστηκαν συναντήσεις με επαγγελματίες, bloggers, travel influencers και δημοσιογράφους που συνεργάζονται με γνωστά μέσα ενημέρωσης όπως οι Times, MSN και Daily Telegraph.
Επιπλέον, στο πλαίσιο ειδικής εκδήλωσης που διοργάνωσε το Γραφείο ΕΟΤ Μ. Βρετανίας μετά την έκθεση, η Νάξος βραβεύτηκε ως ο κορυφαίος βιώσιμος προορισμός της Ελλάδας, μετά από ψηφοφορία 13.000 πελατών σε δύο από τις πιο γνωστές ταξιδιωτικές πλατφόρμες σύγκρισης τιμών και κρατήσεων στο Ηνωμένο Βασίλειο. Προτού συμβεί αυτό, τον Σεπτέμβριο, πραγματοποιήθηκε ταξίδι εξοικείωσης για εξειδικευμένους τουριστικούς πράκτορες και δημοσιογράφους, που διοργανώθηκε από τον δήμο σε συνεργασία με το Γραφείο ΕΟΤ Μ. Βρετανίας.