Η νέα ταινία του Netflix, Mary, σε σκηνοθεσία του D.J. Caruso, έχει καταφέρει να προσελκύσει εκατομμύρια θεατές από την κυκλοφορία της στις 6 Δεκεμβρίου, παρά τη χαμηλή βαθμολογία της 30% στο Rotten Tomatoes.
Αν και οι κριτικοί δεν ενθουσιάστηκαν με το θρησκευτικό δράμα, οι χρήστες του Netflix το ανέβασαν στην 4η θέση του Global Movies Top 10 του Netflix, από τις 2 έως τις 8 Δεκεμβρίου, αποδεικνύοντας την απήχηση που έχει στο κοινό.
Κατά τη διάρκεια αυτής της εβδομάδας, η ταινία Mary συγκέντρωσε 11,4 εκατομμύρια προβολές και πάνω από 21 εκατομμύρια ώρες θέασης, κατατάσσοντάς την στο Top 10 σε 71 διαφορετικές χώρες, γεγονός που αποδεικνύει την παγκόσμια απήχησή της.
Η υπόθεση της ταινίας επικεντρώνεται στη Μαρία (Noa Cohen), η οποία έχει επιλεγεί να φέρει τον Μεσσία στον κόσμο. Αντιμετωπίζει την περιφρόνηση και αναγκάζεται να κρυφτεί. Όταν ο βασιλιάς Ηρώδης (Anthony Hopkins) διατάζει τον φόνο του νεογέννητου παιδιού της, η Μαρία και ο Ιωσήφ (Ido Tako) δραπετεύουν για να σώσουν το βρέφος τους.
Η στρατηγική του Netflix να απευθύνεται άμεσα στους συνδρομητές φαίνεται να αποδίδει, ανεξάρτητα από τις κριτικές. Τελευταίες επιτυχίες όπως το Our Little Secret, το The Merry Gentlemen και το Time Cut, αν και δέχτηκαν αρνητικές κριτικές, κατάφεραν να γίνουν μεγάλες εμπορικές επιτυχίες.
Καθώς το Mary συνεχίζει να κερδίζει δημοτικότητα, αυτό δείχνει ότι για το Netflix η επιτυχία που βασίζεται στη δημοτικότητα του κοινού έχει μεγαλύτερη σημασία από την έγκριση των κριτικών. Η ταινία μπορεί να αποτελέσει παράδειγμα της ικανότητας του Netflix να δημιουργεί περιεχόμενο που συνδέεται με το κοινό του.