15.5 C
Athens
Πέμπτη, 19 Δεκεμβρίου, 2024
ΑρχικήΠολιτικήΣταϊκούρας: «Η αιτία που δεν προκηρύχθηκε νέος διαγωνισμός για το λογότυπο του...

Σταϊκούρας: «Η αιτία που δεν προκηρύχθηκε νέος διαγωνισμός για το λογότυπο του Μετρό Θεσσαλονίκης»

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, απάντησε στις ανησυχίες που έχουν προκύψει σχετικά με το λογότυπο του Μετρό Θεσσαλονίκης και την απευθείας ανάθεση για τη σχεδίασή του. Αναφέρθηκε σε προβληματισμούς σχετικά με την Ελληνικό Μετρό, τονίζοντας ότι ο αρχικός διαγωνισμός περιοριζόταν μόνο στο λογότυπο και δεν κάλυπτε τη συνολική εταιρική ταυτότητα.

«Δεν θα κρίνω αν ο θόρυβος είναι δικαιολογημένος ή όχι, τόσο για την ουσία του θέματος όσο και για το λογότυπο. Ελπίζω ότι το Ελληνικό Μετρό θα είχε επιλύσει το ζήτημα νωρίτερα. Δεν πρέπει να περιμένουμε την τελευταία στιγμή για να αντιμετωπίσουμε προβλήματα στη χώρα», δήλωσε ο κ. Σταϊκούρας στο Mega.

Απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με το γιατί δεν προκηρύχθηκε νέος διαγωνισμός που να περιλαμβάνει και την ταυτότητα του Μετρό Θεσσαλονίκης, ο Υπουργός εξήγησε: «Αν γινόταν νέος διαγωνισμός αντί για απευθείας ανάθεση από την Ελληνικό Μετρό, δεν θα προλαβαίναμε να έχουμε έγκαιρα το λογότυπο του Μετρό, δηλαδή την ταυτότητά του».

Σχετικά με τις προδιαγραφές ασφαλείας του έργου, ο Υπουργός ανέφερε ότι οι έλεγχοι και οι δοκιμές στα συστήματα και τους συρμούς έχουν ξεκινήσει από το 2021, αρχικά με χειροκίνητους και στη συνέχεια με ηλεκτρονικούς ελέγχους. «Σήμερα, οι έλεγχοι πραγματοποιούνται σε κανονική εμπορική λειτουργία. Παράλληλα, γίνονται και έλεγχοι στην ιδιωτική εταιρεία που έχει αναλάβει τη λειτουργία και τη συντήρηση του Μετρό, η οποία έχει εμπειρία από τη λειτουργία του Μετρό Κοπεγχάγης και του Μιλάνου», πρόσθεσε.

Η εταιρεία, σύμφωνα με τον Υπουργό, δήλωσε ότι κατά τη διάρκεια των 40 χρόνων λειτουργίας αυτών των συστημάτων ασφαλείας δεν έχει σημειωθεί κανένα δυστύχημα. Μάλιστα, τόνισε ότι με τα συστήματα που έχουν εγκατασταθεί στο Μετρό Θεσσαλονίκης, η πιθανότητα αστοχίας είναι μία στα 100.000 χρόνια.

Ο κ. Σταϊκούρας υπογράμμισε ότι οι δύο σήραγγες του Μετρό είναι ξεχωριστές και ότι οι συρμοί δεν θα κινούνται δίπλα-δίπλα, με τα δρομολόγια να πραγματοποιούνται κάθε 3,5 λεπτά. Οι εκτιμήσεις δείχνουν ότι θα υπάρχουν περίπου 254.000 επιβιβάσεις καθημερινά.

Διαβάστε ακόμα: Σταϊκούρας: «Με την τοποθέτησή του ο Σαμαράς κατέστησε αναπόφευκτη την επιλογή του πρωθυπουργού»

Monomaxos News
Monomaxos Newshttps://monomaxos.gr
Monomaxos Ενημερωθείτε με τα τελευταία νέα, εμπεριστατωμένα άρθρα και αναλύσεις. Η αξιόπιστη πηγή σας για ποιοτικό περιεχόμενο στην Ελλάδα.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Δημοφιλέστερο