Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος και τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ, Γιώργος Καραμέρος, επισημαίνει ότι «η σιωπή του ΟΣΕ σχετικά με τη λειτουργία τρένων σε τμήματα της γραμμής Αθήνα-Θεσσαλονίκη, συνολικού μήκους 70 χιλιομέτρων χωρίς έγκριση ασφαλείας, αναδεικνύει τις ευθύνες της διοίκησης του Οργανισμού και της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών».
Σημειώνει μάλιστα ότι «την ίδια ημέρα που αποκαλύφθηκαν τα κενά ασφαλείας στο δίκτυο από την Εφημερίδα των Συντακτών, η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων επέβαλε συνολικά πρόστιμα ύψους 70.000 ευρώ στον ΟΣΕ και την Hellenic Train».
«Μουτζούρης αντί για ‘λευκά βέλη’ ετοιμάζει ο Μητσοτάκης»
Ο κ. Καραμέρος αναφέρει ότι «τα περίφημα ‘λευκά βέλη’, δηλαδή τα τρένα ETR, τέθηκαν επίσημα εκτός λειτουργίας από σήμερα, διαψεύδοντας για άλλη μια φορά τις θριαμβολογίες της κυβέρνησης Μητσοτάκη σχετικά με επενδύσεις στον ελληνικό σιδηρόδρομο. Αυτή η πραγματικότητα όχι μόνο δεν αντανακλά την Ελλάδα 2.0, αλλά μας επιστρέφει στην εποχή του ‘Μουτζούρη’».
Επιπλέον, υπογραμμίζει ότι «οι ευθύνες της κυβέρνησης Μητσοτάκη δεν έχουν τελειωμό», αναρωτώμενος για το «βιντεοληπτικό υλικό από τη φόρτωση της εμπορικής αμαξοστοιχίας, το οποίο ‘χάνεται’ για να καλύψει ποια αλήθεια;».
Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ τονίζει ότι «τρένα κινούνται χωρίς έγκριση ασφαλείας και οι μεγάλες επενδύσεις στους συρμούς, οι οποίες δεν ήταν παρά ανακαινίσεις προβληματικών τρένων του εξωτερικού από τη δεκαετία του 1990, δεν ξεπερνούν σε διάρκεια ζωής τα τρία έτη». Σημειώνει, τέλος, ότι ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ δεν θα κάνει ούτε βήμα πίσω στον αγώνα για διαφάνεια και ασφαλείς συγκοινωνίες που κερδίζουν την εμπιστοσύνη της ελληνικής κοινωνίας.