Η υπηρεσία μουσικής του TikTok, γνωστή ως TikTok Music, θα διακόψει τη λειτουργία της τον Νοέμβριο, καθώς η εταιρεία αποφασίζει να αποσύρει την προσπάθεια της να ανταγωνιστεί μεγάλες πλατφόρμες όπως το Spotify και η Apple Music. Στις 28 Νοεμβρίου, η υπηρεσία θα τεθεί εκτός σύνδεσης και τα δεδομένα των χρηστών θα διαγραφούν, όπως ανακοίνωσε το τμήμα μουσικής της εταιρείας.
Οι χρήστες καλούνται να μεταφέρουν τις λίστες αναπαραγωγής τους σε άλλες υπηρεσίες μέχρι τις 28 Οκτωβρίου. Αντί να συνεχίσει να ανταγωνίζεται τις υπάρχουσες υπηρεσίες ροής μουσικής, το TikTok θα προσανατολιστεί στο να καθοδηγεί τους χρήστες προς αυτές μέσω της νέας λειτουργίας «Προσθήκη στην εφαρμογή μουσικής».
Η συγκεκριμένη λειτουργία, που παρουσιάστηκε πέρυσι, δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να αποθηκεύουν τα αγαπημένα τους κομμάτια από το TikTok σε λίστες αναπαραγωγής σε συνεργαζόμενες υπηρεσίες, όπως το Spotify, η Apple Music και η Amazon. «Η λειτουργία μας Add to Music App έχει ήδη επιτρέψει την αποθήκευση εκατοντάδων εκατομμυρίων κομματιών», δήλωσε ο Ole Obermann, επικεφαλής του τομέα μουσικής του TikTok.
«Η λειτουργία μας Add to Music App έχει ήδη επιτρέψει την αποθήκευση εκατοντάδων εκατομμυρίων κομματιών»
Η ByteDance, μητρική εταιρεία του TikTok, δημιούργησε την υπηρεσία μουσικής για να εκμεταλλευτεί την επιτυχία της εφαρμογής και τη δημοτικότητα της στον τομέα της μουσικής. Τα βίντεο που φιλοξενούνται στο TikTok έχουν συμβάλει στην ανάδειξη πολλών επιτυχημένων κομματιών και νέων καλλιτεχνών, προκαλώντας ωστόσο συγκρούσεις με δισκογραφικές εταιρείες που απαιτούσαν υψηλότερες αμοιβές για τη χρήση των μουσικών τους κλιπ, όπως αναφέρει το Bloomberg.
Για παράδειγμα, η Universal Music είχε μια μακροχρόνια αντιπαράθεση που οδήγησε καλλιτέχνες όπως ο Drake και η Rihanna να αποσυρθούν από την πλατφόρμα.
Η εφαρμογή του TikTok
Η μουσική εφαρμογή, που αρχικά ονομαζόταν Resso, λανσαρίστηκε το 2019 και ήταν διαθέσιμη σε χώρες όπως η Βραζιλία, η Ινδονησία, η Αυστραλία, το Μεξικό και η Σιγκαπούρη. Η λειτουργία «Προσθήκη στην εφαρμογή μουσικής» συνεργάζεται με μεγάλες υπηρεσίες, όπως το Spotify, η Apple Music και η Amazon, δίνοντας πρόσβαση σε χρήστες από περισσότερες από 180 χώρες.
Οι ειδικοί του TikTok αναφέρουν ότι η εταιρεία βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με άλλες συνδρομητικές πλατφόρμες μουσικής ροής για να επεκτείνει τη συνεργασία της στο «Add to Music App».
Πηγή: OT.gr