Πρόσφατα ακούσαμε τον όρο “Staycation”, που αναφέρεται στην ιδέα ότι όσοι δεν μπορούν να φύγουν για διακοπές, μπορούν να μετατρέψουν την παραμονή τους στην πόλη σε μια εμπειρία διακοπών. Είναι σαν να είσαι «τουρίστας στην ίδια σου την πόλη», σε μια πόλη που ήδη «γονατίζει» καθημερινά από τους χιλιάδες τουρίστες που την επισκέπτονται, καθιστώντας την όλο και πιο δύσκολη ακόμη και για τους μόνιμους κατοίκους της να την απολαύσουν.
Μάλιστα, πρόσφατα στο X ανακαλύψαμε ένα διαφημιστικό διαμάντι από τις αρχές της δεκαετίας του ’90, με το σλόγκαν «διακοπές στο γραφείο». Πρόκειται για μια διαφήμιση κλιματιστικών που τοποθετούνται σε γραφεία. Αυτό το σποτ είναι τόσο εντυπωσιακό που μπορεί να ανεβάσει την παραγωγικότητα των εργαζομένων, φέρνοντας «την αίσθηση της παραλίας» στο γραφείο. Κάθε συνάντηση μοιάζει με ταξίδι στο Αιγαίο, αν και αντί για μαγιό, οι συμμετέχοντες φορούν σακάκια. Ή μήπως όχι;