Η βιομηχανία τεχνολογίας βρίσκεται σε μια καμπή, καθώς αναζητά τρόπους για να ενσωματώσει την Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) στα προϊόντα της. Στο πλαίσιο αυτό, οι εφαρμογές γνωριμιών εξετάζουν πώς η τεχνολογία μπορεί να επηρεάσει τον τρόπο που οι άνθρωποι συνδέονται και συναντιούνται στο διαδίκτυο.
Κατά τη διάρκεια της ημέρας των επενδυτών που πραγματοποιήθηκε την περασμένη εβδομάδα, στελέχη από το Match Group, τη μητρική εταιρεία γνωστών εφαρμογών όπως το Match.com, Tinder, Hinge και OkCupid, παρουσίασαν τα σχέδιά τους για την αξιοποίηση της AI, με στόχο τη βελτίωση των εμπειριών των χρηστών και τη δημιουργία πιο ουσιαστικών συνδέσεων.
Η επίδραση της τεχνητής νοημοσύνης
Η Τεχνητή Νοημοσύνη έχει ήδη αρχίσει να παίζει σημαντικό ρόλο στις εφαρμογές γνωριμιών. Για παράδειγμα, το Tinder χρησιμοποιεί AI για να βοηθήσει τους χρήστες να επιλέξουν τις καλύτερες φωτογραφίες προφίλ. Παράλληλα, η βελτιωμένη συλλογή “For You” του Bumble αξιοποιεί προηγμένους αλγόριθμους για την παροχή καθημερινών προτάσεων τεσσάρων επιμελημένων προφίλ, βασισμένων στις προτιμήσεις και τις προηγούμενες αντιστοιχίες των χρηστών.
Ο Τζάστιν ΜακΛίοντ, Διευθύνων Σύμβουλος της Hinge, ανέφερε ότι η εταιρεία σκοπεύει να ενσωματώσει την AI με πιο εξατομικευμένη αντιστοίχιση και έξυπνους αλγόριθμους που θα προσαρμόζονται στις ανάγκες των χρηστών, κατανοώντας τους καλύτερα με την πάροδο του χρόνου.
Ο κλάδος των γνωριμιών βρίσκεται ακόμα «στα πολύ πρώιμα στάδια» της υιοθέτησης τεχνητής νοημοσύνης.
Η Λίντιαν Τζόουνς, Διευθύνουσα Σύμβουλος του Bumble, επεσήμανε ότι υπάρχουν «τεράστιες ευκαιρίες για καινοτομία στην αγορά εφαρμογών γνωριμιών». Σύμφωνα με την Λίζελ Σάραμπι, καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο της Αριζόνα, οι πλατφόρμες εξακολουθούν να ανακαλύπτουν το ρόλο τους στην εμπειρία των διαδικτυακών γνωριμιών, αλλά η AI έχει τη δυνατότητα να μεταμορφώσει αυτόν τον τομέα. Επιπλέον, η βιομηχανία γνωριμιών είναι ώριμη για αλλαγές, καθώς πολλοί χρήστες έχουν αρνητικές εμπειρίες με τις διαδικτυακές γνωριμίες, όπως δείχνουν τα στοιχεία του Pew Research Center, σύμφωνα με τα οποία το 46% των Αμερικανών έχει βιώσει αρνητικές καταστάσεις.
Προοπτικές και καινοτομίες
Η ιδρύτρια του Bumble, Γουίτνεϊ Γουλφ Χερντ, έχει εκφράσει την επιθυμία της να δει την AI να λειτουργεί ως θυρωρός γνωριμιών, διευκολύνοντας τους χρήστες στην πλοήγηση των γνωριμιών, στον προγραμματισμό ραντεβού και στην ανταλλαγή μηνυμάτων. Startups όπως η Volar και η Rizz έχουν ήδη πειραματιστεί με chatbots που βοηθούν στην ανταπόκριση σε μηνύματα. Στο Rizz, οι χρήστες μπορούν να ανεβάσουν στιγμιότυπα οθόνης από συνομιλίες σε άλλες εφαρμογές και η πλατφόρμα τους βοηθά να δημιουργήσουν απαντήσεις.
Αν και η ιδέα των chatbots που αναλαμβάνουν ραντεβού μπορεί να φαίνεται περίεργη, η Σάραμπι υποστηρίζει ότι μπορεί να μειώσει την κουραστική επικοινωνία στα αρχικά στάδια, εστιάζοντας σε πιο συμβατά ταίρια. Οι εφαρμογές γνωριμιών θα πρέπει επίσης να διασφαλίσουν ότι οι χρήστες γνωρίζουν αν συνομιλούν με ένα πραγματικό άτομο ή με AI.
Η Hinge εργάζεται σε έναν πιο εξατομικευμένο αλγόριθμο που συλλέγει λεπτομερείς πληροφορίες από τους χρήστες, ζητώντας τους να περιγράψουν τις προτιμήσεις τους και να παρέχουν ανατροφοδότηση για τη λειτουργία της πλατφόρμας.
Συνολικά, η τεχνητή νοημοσύνη έχει τη δυνατότητα να αναδείξει τις πλατφόρμες γνωριμιών, καθιστώντας τις πιο αποτελεσματικές και δημιουργικές, ενώ οι χρήστες θα απολαμβάνουν καλύτερες εμπειρίες και πιο αξιόπιστες συνδέσεις.
Πηγή: ot.gr