Η Amazon παρουσίασε πρόσφατα την Amelia, ένα νέο εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης που στοχεύει να διευκολύνει τους τρίτους πωλητές στην επίλυση προβλημάτων που σχετίζονται με τους λογαριασμούς τους, καθώς και στην ανάλυση δεδομένων πωλήσεων και αποθεμάτων. Το προϊόν, το οποίο βρίσκεται σε δοκιμαστική φάση για επιλεγμένους πωλητές στις ΗΠΑ, αναμένεται να λανσαριστεί ευρύτερα αργότερα μέσα στο έτος.
Η Amelia και οι δυνατότητές της
Η Amelia είναι η πιο πρόσφατη προσθήκη στη σειρά εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης που έχει αναπτύξει η Amazon, με στόχο να εκμεταλλευτεί την αυξανόμενη δημοτικότητα της AI, όπως αυτή που προκάλεσε το ChatGPT της OpenAI. Παράλληλα με την Amelia, η Amazon έχει κυκλοφορήσει και άλλες καινοτόμες εφαρμογές, όπως ο AI βοηθός Rufus και το chatbot Q, καθώς και την υπηρεσία Bedrock για πελάτες cloud.
Στρατηγική της Amazon στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης
Η Amazon σχεδιάζει επίσης να αναβαθμίσει την εικονική βοηθό Alexa, ενσωματώνοντας νέα χαρακτηριστικά τεχνητής νοημοσύνης. Η εταιρεία έχει επενδύσει δισεκατομμύρια δολάρια στην Anthropic, έναν σημαντικό ανταγωνιστή της OpenAI, με στόχο να ενισχύσει τη θέση της στην αγορά της AI.
Δηλώσεις του CEO της Amazon
Ο διευθύνων σύμβουλος Άντι Τζάσι ανέφερε στους επενδυτές ότι η «ευκαιρία της δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης» είναι μοναδική και απαιτεί σημαντικές επενδύσεις για να αξιοποιηθεί πλήρως. «Δεν έχουμε δει τέτοιες δυνατότητες στην τεχνολογία εδώ και πολλά χρόνια, ίσως από την εποχή του cloud ή ακόμα και του διαδικτύου», δήλωσε κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης για τα κέρδη του πρώτου τριμήνου της εταιρείας.
Η τεχνητή νοημοσύνη στο ηλεκτρονικό εμπόριο
Η τεχνητή νοημοσύνη έχει γίνει ολοένα και πιο διαδεδομένη στην πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου της Amazon. Η εταιρεία χρησιμοποιεί AI για να δημιουργεί περιλήψεις κριτικών προϊόντων και έχει αναπτύξει εργαλεία που βοηθούν τους πωλητές να γράφουν καταχωρίσεις και να δημιουργούν διαφημίσεις. Πρόσφατα, ανακοίνωσε ότι οι πωλητές μπορούν να δημιουργούν διαφημίσεις βίντεο με τη βοήθεια της AI και να γράφουν μαζικά λίστες προϊόντων, προσαρμοσμένες στις ανάγκες τους.
Επιπλέον, η Amazon χρησιμοποιεί τη δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη για να προσφέρει εξατομικευμένες προτάσεις προϊόντων, βασισμένες στο ιστορικό αγορών των χρηστών. Για παράδειγμα, αν ένας πελάτης αναζητά συχνά προϊόντα «χωρίς γλουτένη», η Amazon θα το αναφέρει στην περιγραφή σχετικών προϊόντων.
Ο Dharmesh Mehta, αντιπρόεδρος της Amazon για τις παγκόσμιες υπηρεσίες συνεργατών πωλήσεων, δήλωσε ότι η χρήση των εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης αυξάνεται συνεχώς, με περισσότερους από 400.000 πωλητές να έχουν χρησιμοποιήσει το εργαλείο καταχώρισης AI, αριθμός που έχει αυξηθεί από 200.000 τον Ιούνιο.
Η Amazon έκανε αυτές τις ανακοινώσεις κατά τη διάρκεια του ετήσιου συνεδρίου της για τους πωλητές που πραγματοποιήθηκε στο Σιάτλ.
Πηγή: ΟΤ