Η μετοχή της Tesla συνεχίζει την ανοδική της πορεία, με την κεφαλαιοποίησή της να ξεπερνά το 1 τρισεκατομμύριο δολάρια, στον απόηχο της επανεκλογής του Ντόναλντ Τραμπ. Οι επενδυτές είναι αισιόδοξοι ότι η επιστροφή του πρώην προεδρικού υποψηφίου θα μπορούσε να έχει θετική επίδραση στην εταιρεία.
Αυτή την εβδομάδα, οι μετοχές της Tesla σημείωσαν αύξηση περίπου 27%, με την τιμή τους να φτάνει σε υψηλό άνω των δύο ετών στα 315,56 δολάρια, μετά από άνοδο 19,3% μέχρι το κλείσιμο της Πέμπτης. Πριν από αυτή την αύξηση, η κεφαλαιοποίηση της εταιρείας ήταν 807,1 δισεκατομμύρια δολάρια, με τις μετοχές της να έχουν αυξηθεί μόλις 1% από την αρχή του έτους.
Ο Έλον Μασκ, διευθύνων σύμβουλος της Tesla, υπήρξε σημαντικός υποστηρικτής του Τραμπ κατά τη διάρκεια της προεκλογικής εκστρατείας, επενδύοντας τουλάχιστον 130 εκατομμύρια δολάρια στην υποστήριξή του. Ο Μασκ έχει εστιάσει στην ανάπτυξη τεχνολογιών αυτόνομης οδήγησης, εγκαταλείποντας τα σχέδια για τη δημιουργία ενός οικονομικού αυτοκινήτου κάτω από 30.000 δολάρια, αν και οι ρυθμιστικοί περιορισμοί έχουν καθυστερήσει την εμπορική διάθεση αυτών των τεχνολογιών.
Τα επόμενα σχέδια της Tesla
Ο Garrett Nelson, ανώτερος αναλυτής στην CFRA Research, δήλωσε ότι «η Tesla και ο Έλον Μασκ είναι πιθανώς οι μεγαλύτεροι νικητές από το εκλογικό αποτέλεσμα και πιστεύουμε ότι η νίκη του Τραμπ θα επιταχύνει την έγκριση των ρυθμιστικών διαδικασιών για την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης της εταιρείας». Η Tesla παραμένει η πιο πολύτιμη αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως, με την Toyota και την BYD να υπολείπονται κατά αρκετές εκατοντάδες δισεκατομμύρια δολάρια.
Στην πιο πρόσφατη ενημέρωση κερδών της, η Tesla ανακοίνωσε έσοδα 25,18 δισεκατομμυρίων δολαρίων και καθαρά κέρδη 217 εκατομμυρίων δολαρίων για το τρίτο τρίμηνο. Οι μετοχές της διαπραγματεύονται 93,47 φορές τις εκτιμήσεις για τα μελλοντικά κέρδη 12 μηνών, συγκριτικά με 38,57 για την Nvidia, τον γίγαντα της τεχνητής νοημοσύνης.
Ο αναλυτής της Wedbush Securities, Dan Ives, σημείωσε ότι «η Tesla διαθέτει την κλίμακα και το εύρος που είναι ασύγκριτα στη βιομηχανία των ηλεκτρικών οχημάτων και αυτή η δυναμική μπορεί να προσφέρει στον Μασκ και την Tesla ένα σαφές ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, ειδικά σε ένα περιβάλλον επιδοτήσεων εκτός EV, καθώς και με πιθανώς υψηλότερους δασμούς στην Κίνα, που θα μπορούσαν να απομακρύνουν τους φθηνότερους Κινέζους κατασκευαστές από την αμερικανική αγορά τα επόμενα χρόνια.
Πηγή: OT.gr